max koldeweij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

extra bundel

Ik heb vorige maand een 3 GB extra data bundel aangesloten op mijn Vodafone abonnement. Echter heb ik deze extra bundel voor deze maand uitgezet omdat ik die nu niet meer nodig heb. Ik heb een bericht gekregen van Vodafone dat de bundel uit staat vanaf het begin van deze maand, maar als ik in de My Vodafone app kijk bij tegoed staat er dat ik deze maand 5 GB heb maar mij abonnement heeft standaard maar 2 GB. Hebben ze deze bundel dan weer aangezet onlangs het feit dat ik hem vorige maand heb uitgezet en daar bevestiging van heb gehad, en wordt er dan deze maand weer 15 euro in rekening gebracht voor de extra bundel die ik niet heb aangezet maar juist uit heb gezet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @max koldeweij,

Ik begrijp je verwarring. Er zijn op dit moment wat problemen met de weergave van de BloX in My Vodafone. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/hjuk1. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi max koldeweij
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je niet helpen en Vodafone alleen via de klantenservice van Vodafone of via een privé bericht vai Twitter en/of Facebook. Dit uit privacy redenen.

Je kan ook ook een chat starten morgen via je My Vodafone. Daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Laat even weten hoe het is afgelopen.
Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @max koldeweij,

Ik begrijp je verwarring. Er zijn op dit moment wat problemen met de weergave van de BloX in My Vodafone. Bekijk meer informatie hierover op deze pagina: http://voda.fo/ne/hjuk1. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes, Sharon
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic