dannyharuh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

esim - pin verkeerd ingevoerd.

Goedenavond

op mijn Vodafone geeft mijn Esim aan dat ik de klantenservice moet bellen omdat de pin 3x verkeerd is ingevuld alleen gaat dit niet meer maar ook mijn gewone simkaart werkt nou niet meer omdat mijn esim wel is geactiveerd maar nou kan ik dus helemaal niks meer 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @a.c 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Laten we het gezellig houden aub. Het heeft geen zin om zoveel berichten te plaatsen en om nu al gelijk op een negatieve sfeer te zeggen dat er een positieve sfeer hangt, jammer! 

Voor jou geef ik het advies om vandaag contact op te nemen met de klantenservice en dan te vragen of ze je kunnen helpen. Bij 3x foutieve pincode heb je een pukcode nodig, die je ook hebt ontvangen bij je simkaart. Maar bel, of chat even met de klantenservice en dan helpen ze je graag verder. 

Waarom ik je verwijs naar de klantenservice is omdat dit een klanten helpen klanten Community is en wij als klanten onder elkaar dit niet kunnen verhelpen. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @dannyharuh Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Staat er dan nu niet dat je een pukcode moet invullen? Of het je bij het activeren al de verkeerde code gebruikt? In geval van pukcode kan je deze op het eSIM kaartje vinden (dat kartonnen kaartje). Is het echt de aansluit code, dan kan je de klantenservice ook benaderen door met ze te chatten. Die zijn er 24/7 en anders zeker straks vanaf 08:00 uur!

Succes en laat nog even weten of het is gelukt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @dannyharuh . Welkom hier!

Ben je er inmiddels uitgekomen? Ik hoor graag hoe het nu gaat 🙂 

a.c

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sim kaart activeren lukt niet

a.c

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

met telefoon 3keer geprobeert het helpt niet

a.c

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

positieve sfeer !zo ben ik begonnen

a.c

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

er staat op mijn telefoon acteveren mislukt Nokia

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @a.c 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Laten we het gezellig houden aub. Het heeft geen zin om zoveel berichten te plaatsen en om nu al gelijk op een negatieve sfeer te zeggen dat er een positieve sfeer hangt, jammer! 

Voor jou geef ik het advies om vandaag contact op te nemen met de klantenservice en dan te vragen of ze je kunnen helpen. Bij 3x foutieve pincode heb je een pukcode nodig, die je ook hebt ontvangen bij je simkaart. Maar bel, of chat even met de klantenservice en dan helpen ze je graag verder. 

Waarom ik je verwijs naar de klantenservice is omdat dit een klanten helpen klanten Community is en wij als klanten onder elkaar dit niet kunnen verhelpen. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @a.c . Is het inmiddels gelukt? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic