Ik heb gisteren mijn esim voucher ontvangen en meteen geinstalleerd volgens de info op het kaartje. (Zakelijk)
de vier stappen doorlopen, echter geeft de telefoon aan “geen service”
reeds gedaan;
-aan en uit gezet (elke keer na een actie hieronder)
-mobiel abo weer verwijderd en opnieuw
-hele circus met de oude (huidige) sim erin en een keer met de sim eruit.
-via de telefoon geactiveerd, geen foutmeldingen, geen resultaat.
-via de chat vandaag rond 14.00 uur; ooh uw account is vastgelopen, deze wordt handmatig hersteld, kunt u het daarna nog eens proberen.
-zojuist wederom opnieuw geinstaleerd en wederom ‘geen service’
-op mijn vodafone staat (uiteraard) ook geen geactiveerde esim.
vanmiddag tussen het werken door even geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen, dat ging vroeger prima, ik kom nu niet door het menu heen zodat ik iemand aan de lijn krijg. Om een beetje zot van te worden. 😉
Iemand nog een idee, iemand van vodafone zelf bijvoorbeeld?