Guido_D

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

enorme terugval bereik 1098 XA

Sinds begin juli 2014 is er een enorme terugval in bereik bij ons in het poscodegebied 1098 XA. In huis is er momenteel zelfs helemaal geen bereik en buiten de woning valt de lijn er regelmatig uit. Dus ook naar buiten lopen om te bellen werk niet. Zelfs het gesprek met de klanteservice van Vodafone viel weg. Ik heb destijds bij het afsluiten van een abonnement juist voor Vodafone gekozen omdat deze het beste bereik had in onze woning en heb overigens tot juli 2014 ook nooit problemen ondervonden. Ik heb navraag gedaan bij verschillende buren en die hebben er momenteel ook last van.

Wat is er aan de hand Vodafone? De kwaliteit van het netwerk is nu echt onder de maat!!
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Guido, dat is inderdaad opvallend. Er is mij echter geen grote wijziging in de dekking daar bekend. Het is via het forum daarom denk ik vrij lastig te bepalen wat precies de oorzaak is. Ik raad daarom aan het eerste topic uit dit netwerkboard eens te lezen en te kijken of je misschien al een oorzaak kunt vinden en een aantal kunt uitsluiten.

Neem vervolgens even contact op met mijn collega's van de klantenservice. Samen kunnen jullie dan de overige factoren nakijken!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic