Smartmannetje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

eindeloos internet EU

Ik heb een red super abbo en deze met ingang van 4 juni verlengd.
Nu zie ik plotseling na de werkzaamheden van dit weekend aan mijn vodafone iets nieuws verschijnen en wel eindeloos internet EU.
Wat mij zeer bevreemd is dat dit bij mij op 10GB staat terwijl ik door mijn red super 12GB heb en door de data verdubbelaar zelfs 24GB.
Ik ben er vanuit gegaan door de info van vodafone dat al mijn data ook gebruikt kan worden in het buitenland, sterker nog vodafone heeft dit zelf zo gecommuniseerd.
Het was wel de reden om te verlengen.
Is hier een antwoord op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
De eerste 3 maand van het abonnement krijg iedereen onbeperkt data in NL en 10GB data in de EU te gebruiken. Is die 10GB data op dan gebruik je je reguliere bundel(s).

Heeft er dus mee te maken dat je extra's krijgt tijdens de 1e 3 maand van je abbo. Kortom: jij mag nu 34GB data verbruiken tijdens je EU vakantie. Mooi toch?

Bekijk in context

3 Reacties 3
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
De eerste 3 maand van het abonnement krijg iedereen onbeperkt data in NL en 10GB data in de EU te gebruiken. Is die 10GB data op dan gebruik je je reguliere bundel(s).

Heeft er dus mee te maken dat je extra's krijgt tijdens de 1e 3 maand van je abbo. Kortom: jij mag nu 34GB data verbruiken tijdens je EU vakantie. Mooi toch?
Smartmannetje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OK
Dat had ik niet begrepen.
Ik vind het geweldig dat er zo snel een duidelijk antwoord komt.
Top dit

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic