magneticdogs

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

einddatum aanbieding verlenging niet genoemd, toch verlopen

Omdat je al 10 jaar klant bent, je bent al jaren een trouwe klant en daar zijn we heel blij mee.

Ik heb ongeveer een half jaar geleden via sms een aanbieding ontvangen voor € 200 korting bij verlenging naar een Red Super abonnement. Omdat ik er al snel achter kwam dat er geen telefoon naar mijn smaak werd aangeboden heb ik goed gekeken naar een einddatum van deze aanbieding. Deze werd niet genoemd, er worden overigens helemaal geen actievoorwaarden (met uitzondering van het Red Super abonnement). Ook ben ik er niet van op de hoogte gebracht van het verlopen van de aanbieding.

Ik was dan ook zeer teleurgesteld toen ik enkele weken controleerde of de code nog werkte en dat dit niet het geval bleek. Graag verneem ik hoe blij jullie nog zijn met mij als trouwe klant.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@magneticdogs,

Wat is je precieze vraag aan de forum gebruikers?
Wij kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Ik raad je aan om anders even contact op te nemen met de klantenservice afdeling verkoop.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@magneticdogs,

Wat is je precieze vraag aan de forum gebruikers?
Wij kunnen helaas niet in de systemen van Vodafone. Ik raad je aan om anders even contact op te nemen met de klantenservice afdeling verkoop.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Er staat in de aanbieding wel duidelijk vermeld: "profiteer nu" en "klik snel door".
Dan kun je niet verwachten dat een dergelijke aanbieding een half jaar later nog geldig is.
Vodafone is gerechtigd om aanbiedingen weer in te trekken. En ik vermoed dat dat hier is gebeurd.

Overigens is Vodafone natuurlijk blij met jou als trouwe klant. Daar is het bedrijf op gebouwd.

Als de sms-code niet meer werkt. Dan is de aanbieding ingetrokken. En niet meer geldig. Jammer. Maar dan houdt het over. Overigens is dit een individuele kwestie. En die hoort niet thuis op dit openbare Vodafone Forum. Andere Forum-gebruikers kunnen jou niet helpen bij deze kwestie. Bel maar met Vodafone Sales Afdeling of zij thans een leuke aanbieding voor jou hebben.

Succes!

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.