IrisG

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

eigen account voor de Red Together Extra gebruiker?

Mijn gezin gebruikt nu Red Together. Nu is mijn vraag kan de Extra gebruiker inloggen op het account met zijn eigen nummer? Of is alleen het hoofd degene die de app gebruikt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Hoi IrisG

Welkom op de community!

Je kunt via de website via profiel, gebruikers uitnodigen om ook een eigen account aan te maken. Hierdoor zien zij ook de gegevens en verbruik in.
Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Hoi IrisG

Welkom op de community!

Je kunt via de website via profiel, gebruikers uitnodigen om ook een eigen account aan te maken. Hierdoor zien zij ook de gegevens en verbruik in.
Laat je weten of het gelukt is?
IrisG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Hoi IrisG

Welkom op de community!

Je kunt via de website via profiel, gebruikers uitnodigen om ook een eigen account aan te maken. Hierdoor zien zij ook de gegevens en verbruik in.
Laat je weten of het gelukt is?


Hoi,

Ik heb het gevonden en uitnodiging gestuurd. Hij moet nu alleen nog reageren dus voor nu is het gelukt:grinning:.

Bedankt.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Top dat is goed om te horen 🙂 Graag gedaan!
IrisG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven

Vraagje, de andere medegebruikers krijgen de e-mail niet binnen. Ze hebben wel de vodafone app gedownload en als ze aangeven dat ze een eigen account willen aanmaken geeft hij aan dat het account met dit nummer al bekend is en moeten ze dus inloggen onder mijn email adres en inloggegevens.

Denk niet dat dat bedoeling is?

Hoor het graag

IGiez
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Hoi IrisG

Welkom op de community!

Je kunt via de website via profiel, gebruikers uitnodigen om ook een eigen account aan te maken. Hierdoor zien zij ook de gegevens en verbruik in.
Laat je weten of het gelukt is?
IrisG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Hoi IrisG

Welkom op de community!

Je kunt via de website via profiel, gebruikers uitnodigen om ook een eigen account aan te maken. Hierdoor zien zij ook de gegevens en verbruik in.
Laat je weten of het gelukt is?


Hoi,

Ik heb het gevonden en uitnodiging gestuurd. Hij moet nu alleen nog reageren dus voor nu is het gelukt:grinning:.

Bedankt.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Top dat is goed om te horen 🙂 Graag gedaan!
IrisG
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven

Vraagje, de andere medegebruikers krijgen de e-mail niet binnen. Ze hebben wel de vodafone app gedownload en als ze aangeven dat ze een eigen account willen aanmaken geeft hij aan dat het account met dit nummer al bekend is en moeten ze dus inloggen onder mijn email adres en inloggegevens.

Denk niet dat dat bedoeling is?

Hoor het graag

IGiez
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic