pranalist

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

eerste maand al een schrikrekening terwijl..........

Ik heb nu een maand een contract bij Vodafone voor mijn mobile HTC. Ik heb het toestel nog geen tijd gehad te bestuderen en al de mogelijkheden na te gaan. 
250 belminuten en het maandbedrag zou 39 euro zijn.
Ik bel gemiddeld 50 minuten per maand en heb nog helemaal geen sms jes gestuurd hoewel ik daar ook veel gratis in het contract bij gekocht heb.
Mijn eerste rekening nu bedraagt
30691063M033991-60,69 EUR
14-06-201126.51.21.817
VODAFONE LIBERTEL BV
BETALINGSKENM. 30691063M033991
Dus 60.69 EUR zonder dat ik daar een verklaring voor heb.
Hoe bestaat dit volgens jullie? Ik zou slechts 39 euro per maand kwijt zijn aan dit contract.
Ik heb nog totaal geen ad's nog wat dan ook op het toestel geplaatst en met bellen is dat onmogelijk geweest.
Ik noem dit een spookrekening en vrees, dat ik voortaan iedere maand dit soort verrassingen zal ontvangen.
Weet iemand wat ik mogelijk moet uitzetten of juist moet aanzetten want het lijkt mij nu dat er iets buiten mijn wil en controle plaatsvindt of zou vodafone de boel gewoon belazeren?
3 Reacties 3
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
hoi,
 
de rekeningen vind ik ook een lastige...
bovenaan bij de 2e pagina zie je wat in jou contract zit en voor welke periode je betaalt..
 
waarom bel je niet met vodafone als de rekening onduidelijk voor je is?
 
Groet,
Lange
Iphoontje

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hi Pranalist,
 
 
Oww das wel schrikken ja zo een rekening!! Zou ik ook niet blij van worden! Maar zoals Lange al zegt, bovenaan de rekening staat als het goed is voor welke periode. Misschien dat de aansluit kosten erbij zitten? Ik weet niet hoe veel die kosten.. Is voor mij te lang geleden om dat nog te weten 😉 Maar misschien dat het zo iets is?
 
Groetjes,
Iphoontje
 
 
Shona

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb je misschien moeten bijbetalen voor je toestel? Aansluitkosten kunnen het niet zijn. Die bedragen €24,50.
Bovendien als je een online rekeningoverzicht hebt kan je precies zien welke kosten je hebt gemaakt. En als er inderdaad iets niet klopt moet je gewoon contact opnemen met de klantenservice. Meestal zijn ze bereid het goed voor je op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic