Bart56

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

eerder verlengen abonnement en huidige toestel verkopen

Ik wil mijn abonnement deze maand verlengen (loopt tot 11-12-2020) met nieuw toestel. Kan ik mijn huidige toestel nu al verkopen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bart56 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Toestel is je eigendom, die mag je verkopen wanneer je dat wil. Let wel, als er nog een opstaande toestellening is bij Vodafone, dan moet je die wel afbetalen (maar je mag hem dan best nu al verkopen). Desnoods, als je er geld voor hebt gekregen, vraag je aan Vodafone wat het resterende bedrag is en dan betaal je hem verder in 1x af.

Je kan 120 dagen voor einde van je huidige contract een nieuw abonnement aanvragen, of verlengen, met toestel. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Bart56 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Toestel is je eigendom, die mag je verkopen wanneer je dat wil. Let wel, als er nog een opstaande toestellening is bij Vodafone, dan moet je die wel afbetalen (maar je mag hem dan best nu al verkopen). Desnoods, als je er geld voor hebt gekregen, vraag je aan Vodafone wat het resterende bedrag is en dan betaal je hem verder in 1x af.

Je kan 120 dagen voor einde van je huidige contract een nieuw abonnement aanvragen, of verlengen, met toestel. 

Bart56
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je snelle reactie! 
 

groet,

 

Bart

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic