svennie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

eerder gebruikt nummer?

ik heb met mijn nieuwe mobiel ook een andere nummer gekregen.
Maar ik krijg nu soms whatssap berichtjes van mensen die ik niet ken met de vraag of ik ... ben een vriend dus van die mensen die schijnbaar dit nummer dus ook heeft gehad? hoe kan dit?
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Svennie,

Als een nummer wordt geannuleerd gaat er een hele lange tijd overheen voordat het weer aan een nieuwe klant wordt gegeven. Op die manier willen we voorkomen dat de nieuwe klant berichten en gesprekken ontvangt die niet voor hem bestemd zijn.

Het gebeurt echter wel eens dat de oude gebruiker niet aan iedereen heeft doorgegeven dat zijn nummer veranderd is. Het kan dan voorkomen dat je inderdaad berichten ontvangt die niet voor jou bestemd zijn. In de meeste gevallen is het voldoende om even te laten weten dat dit nummer nu van jou is.
Soms zijn ze een beetje traag van begrip. Ikzelf heb al 12 jaar hetzelfde nummer maar een grote internet-provider, die ik niet nader noem, belt me nog steeds 2x per jaar om te horen dat ik de oude gebruiker niet ben :@

Maargoed: als je problemen ondervindt kun je dit aangeven bij onze klantenservice.
Bij een graadje erger: als je lastiggevallen wordt door "vrienden" van de oude gebruiker raad ik je aan om hier wel melding van te maken. Dit kan via ons overlast-formulier.

Hopelijk valt het mee en heeft iedereen snel door dat jij ... niet bent 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic