HetHaasje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

*edit* Door Vodafone

Hallo Allemaal,
Ook ik hoor hellaas bij de *edit* klanten van Vodafone
Zal het even in het kort uitleggen hoe het begon
juli 2012 ging ik naar de Vodafone winkel te Enschede om mij te laten informeren naar een abonnement met een nieuw toestel werd op dat moment goed te woord gestaan door de medewerkers heb vervolgens besloten om voor de HTC One X te gaan met het abonnement Bel+SMS+Vaak 50,- 2 jaar leuke aanbieding 12 maand 25,- per maand daarna 50,- toestel gratis er werd mij er toen nog even opgewezen dat wanneer de bundel te hoog zou zijn ik deze na 12 maand terug kon zetten naar Bel+SMS+Vaak 25,- nou dat is een goede service geweldig als dit waar zou zijn dus niet nu komt het na 13 maanden wou ik dus het abonnement verlagen baan kwijt u kent dat wel kosten zoveel mogelijk omlaag brengen nou dit was een beste teleurstelling blijkt ze hebben het abonnement veranderd na RED en kon dus alleen omlaag naar het bundel RED 49,- hoe kan dit heb een abonnement met voorwaarden en een verhaal van meerdere werknemers van de winkel vaag maar goed vervolgens word ik belast met een Inflatiecorrectie zoals elke klant
Vanaf 1 juli 2013 passen we de maandelijkse abonnementsprijzen aan van een aantal zakelijke abonnementen. Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van inflatie. Voor een aantal abonnementen was het tarief al aangepast. Vanaf 1 december 2013 passen we de inflatiecorrectie toe op de volgende abonnementen:
- InBusiness - Wireless Office - OneVoice Mobiel
maar dus niet voor de consument als ik dit goed lees
vreemd genoeg de naam van mijn abonnement is zoals in het contract en alle gegevens vermeld stond Bel+SMS+Vaak 50,- EURO en geen 52,11,- 50,- euro is toch 50,- euro dus voel me wel *edit* door Vodafone gelukkig loopt mijn abonnement Bel+SMS+Web Vaak 50 euro af op 2 juli 2014 dus gauw weg ermee
o ja tevens blijkt het
volgens de informatie op My Vodafone account dat ik al klant ben vanaf 2010 daar zou ik een wijziging hebben gedaan nou was daarvoor nog nooit klant van Vodafone Lol
Je hebt op 04-02-2010 een wijziging in je gegevens doorgegeven.
Je aanvraag is ontvangen.
De volgende gegevens worden gewijzigd:
31 naar *edit* naar 5014NH.
*edit* wordt verwijderd

LET OP! Het duurt 1 tot 4 weken om deze gegevenswijziging te verwerken.

Hoop hiermee aan te geven dat er wel degelijk iets mis is met Vodafone

Met vriendelijke groet,

*edit* Klant



8 Reacties 8
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Dit soort taal-gebruik hoort niet thuis op het Forum van Vodafone.
Dit is een openbaar Forum waar duidelijke Forum regels gelden.

Individuele klachten horen zo-wie-zo niet thuis op het Forum van Vodafone.
Dit is een openbaar Forum, voor en door Vodafone klanten.

Niet voor individuele klachten !!!

Wat mij betreft mag een Modarator van Vodafone dit topic verwijderen.
Er zijn andere middelen om je klacht bij Vodafone onder de aandacht te brengen.

Netwerker
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bedankt voor het melden Netwerker. Deze klacht hoort hier inderdaad niet thuis.
@topicstarter: Ik heb je een privéberichtje gestuurd ivm het wijzigen van je username
HetHaasje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Arina,

Denk dat jullie de naam moeten veranderen ook dit werkt niet

Wat betreft de naam zou ik iets anders moeten formuleren dit is gewoon hoe ik mij voel ten opzichte van Vodafone

En mijn bericht is geen klacht maar gewoon ter informatie wat betreft de abonnementen en hoe een klant misleid word dus doe niet teveel moeite jankers zijn er al genoeg

Met vriendelijke groet,

Het haasje
HetHaasje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Netwerker

misschien een idee om je aan te melden als forum admin 🙂 of een baantje bij de politie

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @GenaaideKlant ,

Úiteraard is dit erg vervelend om te horen

Maar als consument hoort u te weten dat inflatie een normale zaak is. Daarnaast heeft niet alleen vodafone dit doorgevoerd maar ook KPN, Tele2, T-mobile etc. Kortom: Nagenoeg alle providers.

In uw voorwaarden staat dat u één trap omlaag kan, daardoor moet u inderdaad naar een red abbonomment toe. Dit kost dan wel eenmalig €50. Dit staat gewoon vermeld in de voorwaarden waarmee U akkoord met gegaan. U bent dus niet "Edit",
HetHaasje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf 1 juli 2013 passen we de maandelijkse abonnementsprijzen aan van een aantal zakelijke abonnementen. Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van inflatie.

Voor een aantal abonnementen was het tarief al aangepast.

Vanaf 1 december 2013 passen we de inflatiecorrectie toe op de volgende abonnementen:
- InBusiness - Wireless Office - OneVoice Mobiel
maar dus niet voor de consument als ik dit goed lees

mijn abonnement ingang 02-07-2012 met die bijbehorende voorwaarden was er nog geen sprake van inflatie of wel?

leuk als men de klant verteld dat u van 50,- terug kunt naar 25,- en vervolgens alleen naar red 49,- kan fijn om te horen

maar voor de rest boeit me het niet het is duidelijk dat ik gewoon een Haasje ben die zijn lesje heeft geleerd voor dit Haasje geen vodafone meer 1x is genoeg Lang Leven het kapitalisme 🙂




SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @HetHaasje

Wat @Netwerker zegt is dat dus inderdaad niet toegestaan dit zijn ook de Forum regels we houden het hier netjes en vriendelijk.

Op www.vodafone.nl/feedback kun je je eigen feedback geven en wat er wel goed is en wat niet.
Let s.v.p wel op met het taalgebruik. In ieder geval bedankt.

*edit moderator: Ik heb even je vermelding aangepast aangezien de gebruikersnaam ook was gewijzigd. 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic