Hallo Allemaal,
Ook ik hoor hellaas bij de *edit* klanten van Vodafone
Zal het even in het kort uitleggen hoe het begon
juli 2012 ging ik naar de Vodafone winkel te Enschede om mij te laten informeren naar een abonnement met een nieuw toestel werd op dat moment goed te woord gestaan door de medewerkers heb vervolgens besloten om voor de HTC One X te gaan met het abonnement Bel+SMS+Vaak 50,- 2 jaar leuke aanbieding 12 maand 25,- per maand daarna 50,- toestel gratis er werd mij er toen nog even opgewezen dat wanneer de bundel te hoog zou zijn ik deze na 12 maand terug kon zetten naar Bel+SMS+Vaak 25,- nou dat is een goede service geweldig als dit waar zou zijn dus niet nu komt het na 13 maanden wou ik dus het abonnement verlagen baan kwijt u kent dat wel kosten zoveel mogelijk omlaag brengen nou dit was een beste teleurstelling blijkt ze hebben het abonnement veranderd na RED en kon dus alleen omlaag naar het bundel RED 49,- hoe kan dit heb een abonnement met voorwaarden en een verhaal van meerdere werknemers van de winkel vaag maar goed vervolgens word ik belast met een Inflatiecorrectie zoals elke klant
Vanaf 1 juli 2013 passen we de maandelijkse abonnementsprijzen aan van een aantal zakelijke abonnementen. Deze prijswijzigingen zijn het gevolg van inflatie. Voor een aantal abonnementen was het tarief al aangepast. Vanaf 1 december 2013 passen we de inflatiecorrectie toe op de volgende abonnementen:
- InBusiness - Wireless Office - OneVoice Mobiel
maar dus niet voor de consument als ik dit goed lees
vreemd genoeg de naam van mijn abonnement is zoals in het contract en alle gegevens vermeld stond Bel+SMS+Vaak 50,- EURO en geen 52,11,- 50,- euro is toch 50,- euro dus voel me wel *edit* door Vodafone gelukkig loopt mijn abonnement Bel+SMS+Web Vaak 50 euro af op 2 juli 2014 dus gauw weg ermee
o ja tevens blijkt het
volgens de informatie op My Vodafone account dat ik al klant ben vanaf 2010 daar zou ik een wijziging hebben gedaan nou was daarvoor nog nooit klant van Vodafone Lol
Je hebt op 04-02-2010 een wijziging in je gegevens doorgegeven.
Je aanvraag is ontvangen.
De volgende gegevens worden gewijzigd:
31 naar *edit* naar 5014NH.
*edit* wordt verwijderd
LET OP! Het duurt 1 tot 4 weken om deze gegevenswijziging te verwerken.
Hoop hiermee aan te geven dat er wel degelijk iets mis is met Vodafone
Met vriendelijke groet,
*edit* Klant