Lauw

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

echo in gesprek

Hallo,
Ik ben in het bezit van een iphone 5  met een voda abbo.
De eerste keer had ik slechte bereik ,en  in de winkel heb ik een andere simkaart gekregen en dat was een vooruit gang.
Maar nu zit ik nog een probleem , ik heb regelmatig echo in het gesprek  net als  20 jaar geleden.
 
Wat kun ik hier tegen doen?
 
mvgr
 
Lauw
 
2 Reacties 2
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Lauw,

Die echo kan veroorzaakt worden door een defect in je toestel.

Heb je dit probleem bij alle gesprekken of alleen als je naar een bepaalde persoon belt?
Ik heb het zelf wel eens als ik met mijn zusje bel die midden in het bos woont. Ik kan me voorstellen dat de bomen het signaal dan nog eens terugkaatsen.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Echo in de verbinding wordt vaak veroorzaakt als je het volume van je telefoon heel hard zet en vervolgens dan je telefoon niet goed tegen je oor drukt. De iPhone 5 heeft 3 microfoons en is zeer gevoelig!
Nu moet ik wel zeggen dat de ene persoon er meer last van heeft dan de ander, het heeft denk ik te maken met de bolling van je gezicht en wangen.
 
Als je het nu weer ervaart, probeer dan eens om je telefoon iets zachter te zetten en de telefoon iets schuiner te houden zodat de luidspreker beter aansluit op je oor. Probeer te voorkomen dat je "wijd" gaat bellen.
 
Laat nog even weten of dit je probleem oplost. En als dat het geval is, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic