Sean91 wrote:
nu loopt het achter de feiten aan
Dan lopen toch alle providers, binnen Nederland (KPN, T-Mobile, Tele2) achter de feiten aan?
Geen van deze kan het je nu aanbieden. Jawel, GigSky of Truphone kunnen het je aanbieden. Maar verder is er nog geen Nederlandse provider die dit kan en we zullen zien wie hier als eerst mee komt.
Weet je, uiteindelijk kom je toch nooit achter de volledige waarheid. Apple Pay kon ook al jaren in het buitenland en nu eindelijk komt het naar Nederland. Mensen zeggen dat het te maken heeft omdat wij nu eenmaal een goed contactloos betaalsysteem hebben en anderen zeggen dat het komt omdat Apple veel geld wil hebben voor elke betaling. Maar weer anderen zeggen dat er veiligheid achter zit en Apple dan meer van hun klanten krijgt te weten, dus privacy.
Dit alles kan ook te maken hebben met de eSim. Zeg niet dat het zo is maar ik zit niet bij het vuur om te weten waarom het lang moet duren. Maar dat is met meer dingen zo bij Apple, de speaker is officieel in Nederland ook nog niet te koop
🙂Ben wel benieuwd wie er als eerst komt met de eSim. Zelf denk ik dat ze opeens allemaal naar buiten komen en zeggen het te gaan aanbieden. We moeten maar afwachten en ik hoop ook dat het snel komt en dan is ook nog maar de vraag wat de kosten zullen zijn.