Jsim

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

eSim maakt werk- en privegebruik mogelijk

Van de eSim wordt steeds gezegd dat er weinig vraag naar is en dat mensen daarmee makkelijk zouden kunnen wisselen van provider. Wat een onzin, mensen kiezen gewoon het goedkoopste abonnement.

Echter steeds meer bedrijven hebben een bring-your-own-device policy waarbij de medewerkers hun eigen laptop of telefoon ook voor het werk gebruiken. Lijkt mij ideaal om de iPhone hiervoor dubbel in te zetten: werk (sim) en privé (eSim). Nu loop ik met twee toestellen rond. Er moeten toch meer mensen zijn die op dat idee komen ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jsim
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goed dat je hier een topic over wilt beginnen maar er is op dit al een actieve topic over de eSim. Daar is ook een mede community gebruiker lekker actief om het onder de aandacht te houden bij Vodafone.

Misschien kan je daar ook eens kijken en zo nu en dan de vraag stellen waar het blijft ?. Dit is de topic: https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/wanneer-gaat-vodafone-nl-net-zoals-vodafone-duitsland-met-...

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Jsim
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Goed dat je hier een topic over wilt beginnen maar er is op dit al een actieve topic over de eSim. Daar is ook een mede community gebruiker lekker actief om het onder de aandacht te houden bij Vodafone.

Misschien kan je daar ook eens kijken en zo nu en dan de vraag stellen waar het blijft ?. Dit is de topic: https://forum.vodafone.nl/apps-diensten-5/wanneer-gaat-vodafone-nl-net-zoals-vodafone-duitsland-met-...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal dit topic sluiten omdat er al een topic over is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic