Ik probeer mijn eSim over te zetten naar mijn nieuwe telefoon, maar dat lukt niet. Op beide telefoons kan ik nu niet het netwerk op en kan dus ook niet bellen met klantenservice.
Kan dit opgelost worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @jce200
Heb je eerst op de oude telefoon je eSIM eruit verwijderd?
Vaak kan je dan wel met de huidige code's alles omzetten. Mocht je er nu niet uitkomen dan kan je ook met de klantenservice chatten. Dat kan natuurlijk wel, omdat je ook hier op de community bent. Anders zou je moeten wachten op iemand van Vodafone om je te helpen. Maar denk dat een chat sneller is 🙂
Hoi @jce200
Heb je eerst op de oude telefoon je eSIM eruit verwijderd?
Vaak kan je dan wel met de huidige code's alles omzetten. Mocht je er nu niet uitkomen dan kan je ook met de klantenservice chatten. Dat kan natuurlijk wel, omdat je ook hier op de community bent. Anders zou je moeten wachten op iemand van Vodafone om je te helpen. Maar denk dat een chat sneller is 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.