Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Hallo,
wie kan mij helpen me eSIM overzetten?
Gr Richard
Hoi @rjc001
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik weet niet wat je wil. Als je een eSIM wil aanvragen dan kan dit via My Vodafone. Als je je eSIM hebt ontvangen en het lukt niet om deze te activeren, dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Overigens, je kan ook voor de aanvraag van een eSIM contact opnemen met de klantenservice 😉.
Verder is er meer informatie te lezen op de webpagina eSIM van Vodafone.
Hi,
probleem is dat ik een nieuwe IPhone heb en dat ik de melding krijg kan je eSIM niet overzetten via de 2 iPhone.
daarnaast kom ik in een loep als ik in my Vodafone wil inloggen.
iemand een raad
Gebruik je al een eSIM en krijg je een nieuw toestel? Via My Vodafone kun je de QR-code van je bestaande eSIM profiel ophalen en de eSIM overzetten met behulp van de toegevoegde instructies. Via de My Vodafone app gaat het overzetten nóg makkelijker.
Lukt dit niet, dan moet je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone! Deze mensen helpen je opnieuw inloggen in je My Vodafone account en kunnen je ook helpen met je eSIM.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...