Ozzy27

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

eSIM in het buitenland

Zit in het buitenland.  Telefoon waar de eSIM geactiveerd is, kan niet meer worden opgestart. Dus een andere toestel gehaald, omdat de reparatie niet uitgevoerd kan worden hier.  Geen onderdelen. 

nu begint ellende, wil je de eSIM overzetten. Kan dus niet. Er wordt een sms gestuurd naar een toestel die niet meer werkt. Support gesproken met moeite een qr code gekregen. Die weliswaar niet meer geldig is.  Dus weer een nieuwe Esim en weer wordt er gevraagd om een sms controle.  Hoe moeilijk kan het om hier rekening mee te houden?  Bouw gewoon een 2e verificatie optie in. 

en wat blijkt nog achteraf.  Als je überhaupt weer de qr code kan krijgen. Heb je nog steeds niks aan, omdat je verbinding moet maken in Nederland ?  

lekker dan. Ik zit 10.000 km verder op voor de komenden 6 weken. Blijft niet op 1 plek dus laten verzenden is ook geen optie.   Dit is tevens ook een zakelijk telefoonnummer, nu ben ik dus zakelijk niet meer bereikbaar en verificatie ivm remote werk voor sommige bedrijfsapps sturen ook een verificatie naar een nummer die niet meer werkt.  

Hoe nu op te lossen ?  

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Ozzy27 

Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een particulieren community en niet voor de zakelijke markt. Je moet daarvoor echt de klantenservice van de zakelijke markt aanspreken en met hun bespreken wat je nu moet doen. Vervelend genoeg kunnen de Vodafone medewerkers van deze community niet in de zakelijke administratie mee kijken wat ze voor je kunnen betekenen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic