Renaatjuhhhh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

eSIM activeren

Esim vandaag mogen ontvangen.

met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen.

hoe nu verder?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Renaatjuhhhh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen de juiste simcard (eSim) activeren voor je en dan heb je weer bereik. Soms gaat het niet helemaal lekker bij het omzetten en via de klantenservice kunnen ze het direct regelen. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Renaatjuhhhh ,

 

Zou je wellicht kunnen uitleggen wat er mis gaat (welk toestel)? Dan is het duidelijker voor ons.

 

Als het goed is heb je een eSIM voucher ontvangen, je dient hierna de applicatie op je toestel te openen en de QR code op de eSIM voucher te scannen. Je voert de ePIN in en download en installeert het eSIM profiel.

Renaatjuhhhh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb alles gedaan zoals stond aangegeven, kan niks activeren op my vodafone en heb geen netwerk.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Renaatjuhhhh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het beste wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Deze kunnen de juiste simcard (eSim) activeren voor je en dan heb je weer bereik. Soms gaat het niet helemaal lekker bij het omzetten en via de klantenservice kunnen ze het direct regelen. 

Renaatjuhhhh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

 Hoi Energieboy, vanmiddag al contact gehad met KS.

helaas kreeg ik een wazig verhaal. Echter op aanraden van jou toch nog een keer contact opgenomen. Nu binnen 5 min geholpen en opgelost.

 

groet

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Renaatjuhhhh wrote:

 Hoi Energieboy, vanmiddag al contact gehad met KS.

helaas kreeg ik een wazig verhaal. Echter op aanraden van jou toch nog een keer contact opgenomen. Nu binnen 5 min geholpen en opgelost.

 

groet

Super en goed dat je toch nog even hebt gebeld. Waarschijnlijk had je vanmiddag iemand aan de lijn met een zonnesteek ??☀️

Veel plezier met je esim!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Renaatjuhhhh 
Nog een warm welkom op de Vodafone Community. 

Mijn bericht komt een beetje als mosterd naar de maaltijd, aangezien jouw eSIM inmiddels al is geactiveerd. Fijn om te zien dat @SamsungExpert en @Energieboy jou hebben voorzien van tips. Mochten we in de toekomst wat voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden! 

Renaatjuhhhh
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Yep! Nogmaals dank iedereen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic