Michel73

Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

eMMC brick bug Note 2 / GT-N7100 16GB

Vanmorgen van de oplader gehaald en wil helaas niet meer opstarten.

Na wat spitten op diverse fora ben ik erachter gekomen dat mijn toestel het slachtoffer is van deze "bekende" bug.
Recovery mode geprobeerd maar werkt ook niet.
Het enige teken van leven is het rode ledje wat vaag knippert als ik de power knop of recovery knoppen indruk.
Aan de pc gehangen maar levert ook niets op.
Naar het schijnt heeft de S2 hier ook veel issues mee gehad?

De telefoon is 15 maanden oud en valt het nog binnen de garantie-periode van 24 maanden, maar aangezien ik het toestel heb geroot en eigenhandig het glas ( niet het complete display) een keer heb vervangen ga ik ervan uit dat ik garantie wel op mijn buik kan schrijven.

Is er iemand met dezelfde ervaring wat betreft eMMC bug en is er een manier om het toestel te "unbricken" ?





2 Reacties 2
Michel73
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb een Galaxy Nexus (Vodafone Spanje) gevonden in mijn verhuisdoos uit Spanje. MicroSim na enig geneuzel zo weten te plaatsen (normaal Simkaart model) dat de tlf hem ziet maar helaas zit ik met een Simlock. Vodafone (NL) een verzoek gestuurd samen met m'n IMEI om een code voor de unlock te krijgen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey Michel, wat betreft de eMMC bug, sorry, geen ervaring mee 😞
Ik vind wel divese XDA topics hierover, misschien dat die meer info geven?
(en: bump, misschien weet er nog iemand een antwoord :))

Wat betreft de unlock-code, alleen de oorspronkelijke verkoper heeft zo'n code. Doe even een verzoek bij Vodafone Spanje, dan hoor je hem vrij snel in huis te hebben
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic