Gvnthms

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-sim hulp

Hoi zojuist een e Sim activatie IPhone xr gedaan via 1201. Alle juiste stappen gedaan geboortedatum en iban. En nu heb ik geen verbinding meer ik kan Vodafone dus ook niet bellen voor assistentie. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gvnthms 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je nu niet kan bellen maar er is gelukkig nog een andere mogelijkheid om in contact te komen met de klantenservice. Je kan namelijk ook een chat starten via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Het zal je dan zeker lukken om iemand te spreken en die kunnen je helpen. Als het druk is dan moet je wel even wachten, dus heb dan geduld. Succes! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gvnthms 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat je nu niet kan bellen maar er is gelukkig nog een andere mogelijkheid om in contact te komen met de klantenservice. Je kan namelijk ook een chat starten via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Het zal je dan zeker lukken om iemand te spreken en die kunnen je helpen. Als het druk is dan moet je wel even wachten, dus heb dan geduld. Succes! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Gvnthms . Welkom hier!

Zo te lezen ging/gaat het niet helemaal soepel. Is het inmiddels gelukt je e-sim te activeren? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic