GeorgeV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-sim activeren

Beste Vodafone,

Jullie digitale systeem op 0800-1258 heeft een klein probleem. Ik heb een telefoonnummer met meerdere enen (cijfer 1 dus) en een simkaart met hetzelfde geval, die heeft zelfs drie maal een één!

 Nu geeft jullie digitale dame deze nummers verkeerd aan, er ontbreekt telkens een één! 

 

Misschien tijd om daar even goed naar te kijken/luisteren en daarna te herstellen want het wekt best verwarring. Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat het uiteindelijk goed is gegaan, anders zou ik met mijn telefoonnummer een negen cijferig nummer hebben doorgegeven.

 

George

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ah, wat onhandig allemaal. Ik ga je feedback doorzetten. Zo te lezen had je ook nog eens dubbel pech. Mocht ik je nog met iets kunnen helpen, geef je maar een gil!

Bekijk in context

4 Reacties 4
GeorgeV
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gezellig alles voor jan met de korte achternaam ingetypt hierboven in het bericht, gaan we weer.

 

Geprobeerd met de service nummers te bellen maar op den duur wordt je -na een eindeloos corona verhaal- doorgestuurd naar het automatische systeem. Gaat niet werken jongens!

 

Gelukkig heb ik mijn huidige SIM nog in de telefoon zitten maar dacht dat de eSIM wel zo handig zou zijn.

 

Beste Vodafone, zorg dat het activeren van een eSIM wat makkelijker gaat worden en gaat lukken want zo genereer je alleen maar irritatie en klachten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @GeorgeV . Welkom hier! 

Kijk, feedback is belangrijk. Bedankt dat je hierover contact met ons opneemt! 

Ik zie alleen nog niet precies voor me wat er nu mis gaat. De 1en worden niet meegenomen wanneer je via de telefoon je E-sim wilt activeren? Waarom is alles “hierboven” voor Jan met de korte achternaam ingetikt? En is je E-sim inmiddels wel of niet geactiveerd? 

GeorgeV
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels heb ik contact gehad via de chat, er zit én een fout in het digitale systeem om je simkaart te activeren (dubbele cijfers worden enkel) én mijn QR code schijnt niet goed te zijn. 

Ik ga naar de Vodafone winkel om een nieuwe eSim  te bemachtigen.

Jan met de korte achternaam slaat op dat ik mijn vraag kon wijzigen (had iets toegevoegd) maar dat werd helaas niet toegevoegd.  Daarom dus gelijk mijn reactie.

Ik had overigens als eerste 1200 gebeld zoals vermeld in de brief bij de QR code.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ah, wat onhandig allemaal. Ik ga je feedback doorzetten. Zo te lezen had je ook nog eens dubbel pech. Mocht ik je nog met iets kunnen helpen, geef je maar een gil!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic