Lieve mensen, en Vodafone medewerkers,
Allereerst mijn complimenten voor Uw liefdevolle hartelijke medewerkster "A...". Die was zo hartelijk en vriendelijk.
Zei tegen haar U heeft en hele mooie naam daar nag U trots op zijn. Ik ben trots op U. Uw collega die wist niet wat haar overkwam. Kom eens to the point MABUS. Ik bedoel "M..." jaja ik weet het "g(^(O)^d" U heeft gelijk. wanneer heeft U geen gelijk.
Wie ben ik feitelijk Jezus Christus "g(^O*)d^ ik voeg daar aan toe U bent ook "g(^O^)d"!!! Die kan U ook Pietje noemen, Klaas of klootzak, eikel enzoverder. Religie daar behoort de doodstraf op te staan. Heb dat zelfs naar Minister President M. Rutte geschreven. Aangetekend en wel. Wanneer U religie nodig had was U wel met een instructieboekje geboren, Koran, Bijbel of een ander geschrift. Mocht Uw kind inderdaad met zo een boekje geboren zijn dan bied ik daar nu mijn nederige en oprechte excuses voor aan.
Waarvoor dit berichtje. Ik sluit een abonnement bij U af. Ik krijg een mail en U doet mee aan de allernieuwste mode een no-reply e-mail. U zou zich diep en diep moeten schamen. U staat wel klaar om geld binnen te rijven. Maar terug mailen ho maar. Kom niet af met twitter en facebook dat is nonsense. Dat gaat Tussen de verzender en mij. Natuurlijk nu kan iedereen dit lezen. Ik wens dat U tot inzicht komt.
Mocht U dt Berichtje kiezen te verwijderen. Denk 2 keer na. Want ik sleep U voor de rechter indien U mij niet gelooft bel bol een keer of luchthaven Zaventem Brussel of een niet nader te noemen netwerksite die gaan het U wel in geuren en kleuren uitleggen.
Voor nu wens ik U nog een hele fijne en liefdevolle toe. Dat U nog fijntjes en heerlijk van Uw gezinnetje mag genieten.
Liefs
"MABUS"-Mahdi
"live lOve always"