MABUS-Mahdi

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

e-mail "g^(O)^d"

Lieve mensen, en Vodafone medewerkers,

Allereerst mijn complimenten voor Uw liefdevolle hartelijke medewerkster "A...". Die was zo hartelijk en vriendelijk.
Zei tegen haar U heeft en hele mooie naam daar nag U trots op zijn. Ik ben trots op U. Uw collega die wist niet wat haar overkwam. Kom eens to the point MABUS. Ik bedoel "M..." jaja ik weet het "g(^(O)^d" U heeft gelijk. wanneer heeft U geen gelijk.

Wie ben ik feitelijk Jezus Christus "g(^O*)d^ ik voeg daar aan toe U bent ook "g(^O^)d"!!! Die kan U ook Pietje noemen, Klaas of klootzak, eikel enzoverder. Religie daar behoort de doodstraf op te staan. Heb dat zelfs naar Minister President M. Rutte geschreven. Aangetekend en wel. Wanneer U religie nodig had was U wel met een instructieboekje geboren, Koran, Bijbel of een ander geschrift. Mocht Uw kind inderdaad met zo een boekje geboren zijn dan bied ik daar nu mijn nederige en oprechte excuses voor aan.

Waarvoor dit berichtje. Ik sluit een abonnement bij U af. Ik krijg een mail en U doet mee aan de allernieuwste mode een no-reply e-mail. U zou zich diep en diep moeten schamen. U staat wel klaar om geld binnen te rijven. Maar terug mailen ho maar. Kom niet af met twitter en facebook dat is nonsense. Dat gaat Tussen de verzender en mij. Natuurlijk nu kan iedereen dit lezen. Ik wens dat U tot inzicht komt.

Mocht U dt Berichtje kiezen te verwijderen. Denk 2 keer na. Want ik sleep U voor de rechter indien U mij niet gelooft bel bol een keer of luchthaven Zaventem Brussel of een niet nader te noemen netwerksite die gaan het U wel in geuren en kleuren uitleggen.

Voor nu wens ik U nog een hele fijne en liefdevolle toe. Dat U nog fijntjes en heerlijk van Uw gezinnetje mag genieten.

Liefs
"MABUS"-Mahdi
"live lOve always"
4 Reacties 4
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste MABUS-Mahdi,

Het is heel erg moeilijk te begrijpen wat u precies bedoeld met dit bericht. Wat ik hieruit heb kunnen opmaken is dat u een e-mail heeft gekregen van de afzender no-reply en bent niet blij dat u hier niet op kunt reageren. U mag hier zeker een mening over hebben echter vind ik dit wel in sommige opzichten een extreme mening waarbij u woorden en zinnen betrekt die er niks mee te maken hebben.

Het bericht word waarschijnlijk wel verweiderd van het forum maar Vodafone daarvoor voor de rechter slepen lijkt mij geen goede keus aangezien u die strijd gaat verliezen. Op het forum zijn allemaal regels en deze post zal alleen verwijderd worden mitst dit niet binnen een van de regels of voorwaarden zou vallen.

Met vriendelijke groet,
MrMister

MABUS-Mahdi
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lieve MrMister,

U verblijd mij intens met Uw antwoord.

U noemt dat extreem. Weet U wat ik extreem vindt dat is dat religie de hemel belooft en de hel op aarde maakt of wanneer U naar het nieuws kijkt begint U dan te dansen en te zingen van vreugde. Indien U kinderen heeft zegt U dan tegen hen wij gaan heerlijk naar Syrie dit jaar. Daar is het Walhalla. U begrijpt de ironie.

U zegt dat U gaat winnen. U doet maar. Ik zal het U duidelijk maken. Ik ben in 2010 vervolgd door luchthaven Zaventem voor 2.000.000 uero. Iedereen zei tegen mij dat wordt de rest van je leven betalen. Ik zei tegen hen ook al verlies ik, ik win. Dat zeg ik altijd. Wat gebeurd er zij winnen inderdaad en krijgen 3000 euro toegewezen. Drie dagen later belt de advocaat van Luchthaven Zaventem mijn advocaat op met het verzoek wanneer ik niet in hoger beroep ga dan hoef ik niets te betalen. Waarom denkt U dat zij dat gedaan hebben? Laat dat even goed toy U doordoordringen.

Zo moeilijk is dat niet. Ik neem aan dat U begrijpend lezen kunt? Ik citeer "Ik krijg een mail en U doet mee aan de allernieuwste mode een no-reply e-mail." Duidelijker kan toch niet. Of moet ik het komen uittekenen?
Denkt U dat ik dit berichtje zo lukraak hier neerzet. Ik weet bewust wat ik doe, zeg en schrijf.

Stel ik ga naar de Paus en ik zeg ik ben de verlosser. Denkt U dan dat hij zijn troon gaat opgeven? Natuurlijk niet hij gaat eerst zeggen bewijs het maar en daarna gaat hij er alles aan doen om de religie in stand te houden. De mens kan niet loslaten.

Voorbeeld instituut geneeskunde. Wanneer er geen zieken meer zijn. Denkt U dan dat die doktoren de volgende dag bouwvakker gaan spelen? Natuurlijk niet die willen kostte wat kost dat instituut in stand houden. Elk instituut dat ooit is opgericht is goed voor de mensheid. Wanneer het probleem is opglost dient het instituut ook opgedoekt te worden. De mens doet dat niet omdat er veel en veel te veel belangen mee gemoeid zijn,

Om nog even op Brussel terug te komen. Wat heb ik gedaan vier letterjes op spiegels geschreven door heel Zaventem met daaronder drie woorden in een taal die niet bestaat. Ja ik begrijp hem. Ze hebben mij gearresteerd en ze hebben kostte wat kost dat uit de media gehouden want Brussel stond op zijn grondvesten te trillen. Ik heb daar 2 dingen bewezen dat jullie allemaal in angst leven en dat woorden vele malen krachtiger zijn dan de allergrootste vernietigingswapens die er ooit uitgevonden zullenworden. Het geschreven woord is het allerkrachtigst. Best is pen en papier. Ik heb daar een boek over geschreven heet "WAT ZOU LIEFDE NU DOEN?" geen enkel uitgever durfde het aan om dat boek uit te geven. Uiteindelijk is er een uitgever die het aandurft dat komt april 2016 in de winkel. Helaas is dat manuscript van het weekend ontvreemd. Twee dagen later kreeg ik al doodsbedreigingen aan mijn adres en heb de politie ingeschakeld al 2 keer zelfs. Degene die dat boek in zijn handen heeft manipuleert dat en chanteert daarmee. Ik graphic Designer van beroep.. Dat is ook allemaal gestolen. Ik maak allemaal templates dus degene die dat allemaal heeft die doet copy en paste en doet lijken alsof ik dat zelf doe. Dus mijn eigen bestanden open ik niet. Want de datum blijft dan staan. U weet zelf ook wanneer U een bestand opent de software een datum plus tijdstip genereert. Zelfs wanneer U het simpel kopieert verandert dat al. Ik zeg U de mensheid staat op een keerpunt. Openbaringen die worden nu werkelijkheid. Wanneer het westen niet bereid is rigoreuze maatregelen te nemen tegen isis. Dan staat ze binnen drie jaar aan het Koninklijk Paleis. Ik ben niet boos op U of heb geen haat tegen U. Ik maak U inzichtelijk dat religie. zegt dat U zondig bent zwak bent en meer van die onzin. Ik zeg U bent grootster dan groots wees trots op U zelf. Wees trots op Vodafone. Ik heb niets tegen U. Ik voeg eraantoe ik beschadig niemand en heb het recht om dit te zeggen. Wilders zegt hele dagen de meest beschadigende woorden dat mag allemaal. Ik zeg een zinnetje en daar wordt ik op afgestraft. In alle redelijkheid wanneer de kerk in de jaren 1700 dezelfde technologie hadden dan wij nu deze tijd dan hadden ze de helft van de mensheid afgeslacht. U had een wrat op Uw neus en U was al een heks. Dat vergeet iedereen allemaal. Ik zeg U de satan bestaat niet. Mocht U hem toch zo willen noemen dan zeg ik U respectvol en liefdevol dat is de religie. Want religie onderdrukt zit vol met pedo's verketteren homo's zijn dat geen mensen mogen die geen liefde ontvangen. Ik moet daar zelf niets van weten toch heb ik respect voor hen. U dient zichzelf inzichtelijk te maken dat het leven behoort geleefd te worden en niet beteurgeld ddor dogma's vreemde denkbeelden en geketend door materie. Want U bezit niets, alles is in bruikleen. Of heeft U al iemand zijn huis zien meenenemen in zijn graf? Wanneer dat het geval is dan bied ik U nogmaals mijn oprechte en nederige excuses aan.

Ik teken af met "MABUS"-Madhi moet U eens googlen U zou wel eens kunnen schrikken!

Maak een account aan op facebook binnen een uur tijd duizend requests. Die mensen wisten precies wat die naam betekent. facebook heeft meteen geblocked die vertrouwden de zaak niet heb weer ontgrendeld door mijn telefoonnummer.
Ik krijg een verzoek ik like en meteen wordt dat account geblocked. Dat is handmatig gebeurd dat weet ik zeker.

Ik zeg U wij staan op een keerpunt. verlichting of een oorlog die alle oorlogen te boven gaat. Dat is geen grap. Dat is bloedserieus. U dient zich af te vragen en iedereen die dit leest waar kies ik heen te gaan met deze wereld want met zijn allen kunnen wij werkelijk het paradijs scheppen. U behoort daar wel iets voor over te hebben. Natuurlijk te beginnen een leger naar Syrie sturen opdracht geven alles afslachten geen genade. Want wat is 1.000.000 doden tegenover 7.000.000.000 overlevenden.? Dat zijn allemaal intrinsieke (wezenlijke) vragen

U moet eens aan iemand vragen wat zijn Uw doelen? Uw drijfveren? Uw passie? Uw dromen? Eens kijken hoe lang het duurt voor ze antwoorden. Als ze al kunnen antwoorden. Wanneer ik aan Uw CEO vraag waar gaat U zijn over 10 jaar die gaat mij daar snel helder en duidelijk antwoord opgeven. Dat is een heel ander kaliber dan de gemiddelde burger. Dat is een van de redenen waarom in het bedrijfsleven aan de top zoveel geld verdient wordt. Omdat die mensen het beste uit zichzelf halen. Beleid kunnen uitstippelen. Kunnen motiveren. Inspireren. Dat doe ik hele dagen heb zelf net een bedrijf opgericht en dat heeft als doel zo weinig mogelijk winst te maken? Dat bedrijf heeft een ondersteunende functie. Ik heb maar een doel verlichting. Wan ik zeg U ik hou van U als " MENS" of is dat strafbaar wanneer ik dat zeg tegen U Mr. Mister.

Ik laat het hierbij anders hebben wij een encyclopedie. Dus U weet het verwijderen is eind volgende week een dagvaarding.

Liefs
"MABUS"-Mahdi
"live lOve always"
Anonymous
Niet van toepassing
Beste Mabus,

Heel fijn dat u , uw mening deelt. Wordt zeker ook geapprecieerd!
Iedereen heeft het recht om zijn mening te delen! Tevens kan dit ook weer mee worden genomen voor verbetering.
Maar nu snap ik niet zo goed wat je vraag aan mede forum gebruikers is. Het forum is namelijk bedoeld voor vragen tips and tricks door en forumgebruikers. Tevens moeten zij ook deze kunnen beantwoorden. Mocht u contact willen zoeken dan kan dat via de klantenservice door telefonisch te bellen en of via de chat, Facebook en Twitter. Mocht je verder geen vragen meer hebben dan mag dit topic gesloten worden (dit houdt in dat er dan niet meer op gereageerd kan worden maar wel nog leesbaar is voor andere).

Groetjes stevied86

Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Hoi MABUS-Mahdi,

Dit forum is bedoeld als plek waar gebruikers elkaar kunnen helpen met hints en tips. Uit je verhaal begrijp ik dat je een e-mail gestuurd hebt waarop je een auto reply hebt ontvangen. Hierover heb je een klacht. Hiermee kunnen gebruikers je niet helpen. Ik heb het topic daarom gesloten.

Voor meer informatie verwijs ik je naar de huisregels.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic