hercky

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

duokaart en gegevens op 2 iphone,s hetzelfde

ik heb 1 duokaart nu zou ik graag dat wat ik op de eene telefoon doe bvb foto,s automatisch word bij gewerkt op de andere als ik die aan zet maar ik w3eet niet hoe of wat ik daarvoor moet doen of aanzetten dus hulp is zeer welkom
alvast bedankt
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt dit onder andere doen via je Icloud account. Door ok beide toestellen hetzelfde account neer te zetten, kun je op de één apps bijvoorbeeld installeren en op de ander zie je hem dan ook. Hetzelfde geldt voor de gesprekken en smsjes.

Betreft fotos durf ik niet uit mijn hoofd te zeggen of dit ook gebeurd. Je zou bijvoorbeeld Dropbox op beide toestellen kunne zetten. Maak je één foto dan kun je ervoor kiezen dat deze automatisch wordt geupload (let op kost data). Op je ander toestel kun je dan Dropbox openen en zie je de foto' s staan. Vanuit daar kun je kiezen om het op het toestel te zetten of in Dropbox te laten staan.
hercky
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas gebeurd dit bij mij niet of moet ik iets sychroniseren of zo?alvast bedankt
Anonymous
Niet van toepassing
In de iPhone kun je onder de instellingen aangeven wanneer het toestel moet synchroniseren betreft Icloud. Dit kan zijn dat het meteen mag en of er ook data voor gebruikt mag worden.

Betreft Dropbox kun je dit aangeven in Dropbox onder de instellingen.
hercky
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En dat kan ik nu niet vinden dat sychroniseren aan zetten
Anonymous
Niet van toepassing
Via https://applecoach.nl/icloud-wat-waarom lees je hoe je het kunt instellen en hoe het werkt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt hercky?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
hercky, heb je de vorige reacties nog gezien?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic