agterkamp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

duo simkaart vodafone

op het moment heb ik van vodafone een duo kaart (normale simkaart en een micro simkaart).
sinds kort heb ik een iphone 5 waar een nano simkaart in moet.
nu is mijn vraag of het mogelijk is om de micro simkaart te knippen naar een nano simkaart en in mijn gewone simkaart zit een micro simkaart die ik kan gebruiken voor mijn HTC, als ik dit laat omzetten werkt mijn duo simkaart dan nog?
6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
agterkamp schreef:

nu is mijn vraag of het mogelijk is om de micro simkaart te knippen naar een nano simkaart en in mijn gewone simkaart zit een micro simkaart die ik kan gebruiken voor mijn HTC, als ik dit laat omzetten werkt mijn duo simkaart dan nog?
Dat durf ik je niet te beloven. Er is wel wat verschil tussen een nano-simkaart en een normale (micro)sim. Het is ook moeilijk om een micro bij te knippen naar nano-maat zonder de sim te beschadigen. Als je de sim raakt met knippen, dan werkt het uiteraard sowieso niet meer.
agterkamp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dank je wel Bas.
 
als ik de gok waag zou dan mijn duo simkaart dan nog werken.
agterkamp
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu een duo combi kaart met 1 gewone simkaart en een micro sim kaart, is het mogelijk om die gewone simkaart on te ruilen voor nog een micro sim kaart voor hetzelfde mobiele nummer.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi agterkamp,

Dat is niet mogelijk helaas:(. Het is natuurlijk wel creatief bedacht;).
Reneev

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het wel mogelijk een normale sim aan te vragen naast een nano-sim te gebruiken op het zelfde abonnement?

Ivm de waardeloze batterij van de Iphone5 loop ik veel te vaak met een lege batterij en zou het fijn zijn een reserve toestel bij te hebben. (Wat eigenlijk belachelijk is dat er nodig is, maar dat is een andere discussie)
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Reneev, nee, dat is niet mogelijk. Bij een duosim hebben beide simkaarten namelijk hetzelfde simkaartnummer. Er zijn nog geen nanosims die hetzelfde nummer hebben als een andere nanosim, microsim of gewone sim. Deze combinatie is dus niet mogelijk.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic