sjoerdwouter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dubbele bestelling

Ik had gisteren een telefoon met abonnement besteld op de website. Ik had nooit een bevestiging gekregen en toen heb ik dus de klantenservice gebeld. Deze vertelde me dat mijn bestelling een error kreeg in dus nooit is doorgekomen. Uiteindelijk besloot ik naar een plaatselijke winkel te gaan omdat ik verder geen hulp meer kreeg van de klantenservice. In de winkel kreeg ik een contract aangeboden en heb ik opnieuw een mobieltje gekocht, die ik later in de week kan verwachten. Toen ik thuis kwam kreeg ik alleen twee mailtjes over verschillende bestellingen. Opnieuw probeer ik de klantenservice maar weer geen geluk, dus dan maar zo. Krijg ik nu twee mobieltjes verstuurd? En zo ja, kan er ik er dan een annuleren?

Mvg,
Sjoerd van der Plaat
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sjoerdwouter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, krijg je twee toestellen, cool toch?! ??
Nee, gekheid, dit is natuurlijk niet goed. Ik snap zelf niet dat de klantenservice je niet verder heeft kunnen helpen, die kunnen alleen maar zien hoe de aanvragen verlopen. Via de community kan dit namelijk niet omdat klanten elkaar hier helpen en niet in het systeem kunnen kijken.

Mijn advies is een berichtje sturen via Twitter en/of Facebook (privé berichtje) en uitleggen wat er aan de hand is. Deze kunnen in het systeem kijken wat er allemaal loopt. Wil je liever direct contact dan kan je ook een chat starten (mocht er iemand online zijn en/of niet te druk is).

Via bovenstaande krijg je zeker antwoord en gezien het nog een week duurt heb je nog even de tijd om met ze uit te zoeken. Succes in ieder geval en laat nog even weten
hoe het afgelopen is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi sjoerdwouter
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, krijg je twee toestellen, cool toch?! ??
Nee, gekheid, dit is natuurlijk niet goed. Ik snap zelf niet dat de klantenservice je niet verder heeft kunnen helpen, die kunnen alleen maar zien hoe de aanvragen verlopen. Via de community kan dit namelijk niet omdat klanten elkaar hier helpen en niet in het systeem kunnen kijken.

Mijn advies is een berichtje sturen via Twitter en/of Facebook (privé berichtje) en uitleggen wat er aan de hand is. Deze kunnen in het systeem kijken wat er allemaal loopt. Wil je liever direct contact dan kan je ook een chat starten (mocht er iemand online zijn en/of niet te druk is).

Via bovenstaande krijg je zeker antwoord en gezien het nog een week duurt heb je nog even de tijd om met ze uit te zoeken. Succes in ieder geval en laat nog even weten
hoe het afgelopen is.
sjoerdwouter
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Uiteindelijk online bestelling weten te annuleren (het ging dus blijkbaar niet automatisch) en de andere opgehaald. Heeft nog een week extra geduurd uiteindelijk. Nog bedankt voor je antwoord!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic