Sugasweetheart

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dtg telefoonprovider is de baas over mij,. wat grappig die grap

dtg zegt dat jullie mijn adresgegevens moeten wijzigen..hahahaha ik snap er niks meer van ...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Sugasweetheart welkom op ons forum.
Leuk dat je een eerste bericht post. Zou je er wat meer uitleg bij kunnen geven? Dan kunnen andere forumgebruikers ermee aan de slag.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Sugasweetheart welkom op ons forum.
Leuk dat je een eerste bericht post. Zou je er wat meer uitleg bij kunnen geven? Dan kunnen andere forumgebruikers ermee aan de slag.
Sugasweetheart
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld en e-emaild met dtg. de online telefoongid nationale telefoongid op internet.
Ik heb allang dat telefoonnummer niet meer en het adres is net zo oud als het telefoonnummer /06 nummer dat erbij staat.
DUs met andere woorden alles is niet up to date. Ik heb nu een prepaidtelefoonnummer.
EN ik woon ergens anders...ik gaf dat telefonisch door en per e-mail en toen is mij medegedeeld dat ik moest bellen met kpn van wie dat nummer is officieel. Dus ...apart...dtg is gekoppeld aan KPN..dus ik alsnog lachen om die grap. Toen bellen met KPN, nou mevrouw dat nummer is niet van u geweest volgens onze gegevens...HUH?? okay... dus ik woon er niet. EN jullie zijn verantwoordelijk voor het doorgeven aan de telefoongids??... wat mis ik hier.. Een paarlogisch nadenkende mensen. Niemand kan het beter weten dan ik. Want ik woon waar ik woon en ik weet het beste mijn telefoonnummer. EN sinds wanneer is het logisch om ingeschreven te staan bij de gemeente op een adres en dan dtg te laten vertrouwen op incorrecte gegevens boven die van de originele bron, de persoon zelf en ook nog eens de gemeentelijke basisadministratie.....maarja.... als zij hun vbetrouwbaarheid kwijt willen... wie mij echt wil vinden...liefde vindt altijd een weg he..
Sugasweetheart
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niet dus. Hackers zijn geen bazen. Wel grappig he. Hackers rijp voor de psychiater . Geen liefde voor MIke. arme jongen. NAhhhhhhhhhhhhhhh
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic