svdl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

draagbare WI-FI hotspot op Samsung galaxy fame

Hallo,
Ik heb een vraag hoe moet je met de samsung galaxy fame de :draagbare WI-FI inschakelen??
Weet iemand het ???
 
Als iemand een andwoord weet hoor ik het. 
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi svdl, ik neem aan dat je een tablet of laptop wilt verbinden met je Galaxy zodat je op de internetverbinding kunt delen?

Dat doe je via instellingen -> meer instellingen -> tethering en draagbare hotspot.
Als je die aan zet maakt je telefoon een wifi-netwerk. Daarmee kun je dan een ander apparaat verbindinden.

Een tip: let daarbij wel een beetje op je datavebruik. Andere apparaten zijn vaak niet ontworpen om zuinig met MB's om te gaan, dus dat kan vlot gaan.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi svdl, ik neem aan dat je een tablet of laptop wilt verbinden met je Galaxy zodat je op de internetverbinding kunt delen?

Dat doe je via instellingen -> meer instellingen -> tethering en draagbare hotspot.
Als je die aan zet maakt je telefoon een wifi-netwerk. Daarmee kun je dan een ander apparaat verbindinden.

Een tip: let daarbij wel een beetje op je datavebruik. Andere apparaten zijn vaak niet ontworpen om zuinig met MB's om te gaan, dus dat kan vlot gaan.
Dukestein

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kost dit geld ??
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Een Wifi hotspot maken is gratis, echter blijf je wel betalen voor datagebruik zoals Bas eerder aangaf. Dus hou goed je bundel in de gaten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic