spring

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

doorstarten

Mijn prepaid is gisteren tegen mijn zin gestopt. Ik wil gewoon doorgaan met Vodafone, zo mogelijk met mijn huidige nummer ** en huidige prepaid-saldo. Is dat te regelen? Graag !

Anders moet ik mij opnieuw aanmelden en wijzigt mijn 06-nummer.

Als het niet anders kan, jammer, maar toch aanmelden in dat geval.

 

 

A.D. Spring in 't Velt, klantnummer ** 

**

 

**Moderator: telefoon- en klantnummer verwijderd i.v.m. privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @spring 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je tegoed blijft onbeperkt geldig, als je het minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Na elk betaald belletje of sms'je, elke internetsessie (niet via wifi) en elke opwaardering, is je totale tegoed weer 6 maanden geldig.

Het is niet meer mogelijk om je 06 nummer te laten activeren. Je nummer is inmiddels al buiten gebruik genomen en kan Vodafone ook niet terug draaien. Je zal een nieuwe Prepaid moeten aanschaffen en dan krijg je weer een nieuw nummer. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

 

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 

xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Dit een open community is en daarom voor iedereen te lezen. Het is niet handig om privé gegevens online te plaatsen. Na 60 minuten is het niet meer mogelijk om zelf je topic te veranderen. Daarna zal een Vodafone medewerker dit moeten doen.

 

Plaats alleen privé gegevens HIER een aantal gegevens zijn alleen zichtbaar voor Vodafone medewerkers .

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @spring 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je tegoed blijft onbeperkt geldig, als je het minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Na elk betaald belletje of sms'je, elke internetsessie (niet via wifi) en elke opwaardering, is je totale tegoed weer 6 maanden geldig.

Het is niet meer mogelijk om je 06 nummer te laten activeren. Je nummer is inmiddels al buiten gebruik genomen en kan Vodafone ook niet terug draaien. Je zal een nieuwe Prepaid moeten aanschaffen en dan krijg je weer een nieuw nummer. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Gisteren vroeg je ook al iets in een andere topic. Daarin is je al laten weten dat je voorzichtig moet zijn met je privé gegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic