jandutch007

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

doorschakelen van fritzbox naar mobiele telefoon met vodafone e-sim abonnement

Wanneer ik mijn vast nummer via de de router (Fritzbox 5530) doorschakel naar mijn iPhone 15 pro met mijn red-abonnement van Vodafone, krijgt de beller gelijk het in gesprek signaal te horen. Mijn mobiel gaat dus niet over!  Weet iemand hier een oplossing voor?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @jandutch007 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Maar als je gewoon belt naar het 06 nummer bij Vodafone, doet die het dan wel? Als iemand je gewoon kan bellen via je 06 nummer, en niet via de Fritzbox, dan ligt dit niet aan Vodafone maar aan je Fritzbox en heb je die niet goed geïnstalleerd. Dan is het natuurlijk beter om contact te maken met mensen van Fritzbox. Ik heb hier al iets gevonden over het doorschakelen van telefoongesprekken. 

jandutch007
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben gewoon voor iedereen bereikbaar via mijn iPhone met vodafone-abonnement. Alleen het doorschakelen van mijn vaste nummer in de FritzBox naar mijn mobiel werkt niet. Ik krijg gelijk een melding via de FritzApp op mijn telefoon dat een nummer me gebeld heeft. De beller zelf hoort de in-gesprek-toon. Tot een maand geleden had ik een KPN-abonnement. Toen lukte het wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic