szt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

doorschakelen naar voicemail

hoe kan ik anonieme bellers automatisch doorschakelen naar voicemail?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is niet iets wat je kunt veranderen szt omdat het een telefoon instelling is.
Het enige wat je kunt doen is of anonieme nummers blokkeren en dan worden ze vanzelf (na 15/30 seconden) doorverwezen naar de voicemail. Dit is per toestel afhankelijk. Niet ieder toestel heeft deze optie.

Of je zult ze af moeten duwen zodra ze bellen. Dan komen ze meteen uit bij de Voicemail.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi szt

Wat voor een toestel heb je?
In sommige toestellen heb je de optie om anonieme nummers meteen te blokkeren. Zodra je dat doet worden ze meteen doorgeschakeld naar de voicemail.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hi szt
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan nu, als je een iPhone hebt, de geblokkeerde nummers direct laten doorschakelen naar je Voicemail.
Voor meer info: https://www.onemorething.nl/2019/06/ios-13-onbekende-bellers/

Heb je die niet, kijk dan even via google op: doorschakelen geblokkeerde nummers (en dan je toestel naam). Er komt dan vast ook wel informatie uit van je toestel en wie weet kan je het dan ook zo instellen.
szt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de poging tot antwoorden. Maar ik ben er nog niet uit.

Ik heb geen iphone, maar android (Samsung S8).
En anonieme nummers woorden wel geblokkeerd maar gaan m.i. niet automatisch naar voicemail.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat klopt szt. Dit is omdat de instelling op je telefoon niet samen werkt met de doorschakeling vanuit ons.
Zodra een onbekend nummer belt, zal de beller (afhankelijk van de instelling bij de voicemail) 15 tot 30 seconden moeten wachten voordat de beller de voicemail eraan krijgt.
szt
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,
Mooi dat je uitlegt hoe het komt (duidelijk, dat snap ik), maar nu weet ik nog niet hoe ik het kan veranderen. Kan ik daar zelf iets aan doen, met instellingen of zo, of is het een zaak van de provider (Vodafone dus)?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is niet iets wat je kunt veranderen szt omdat het een telefoon instelling is.
Het enige wat je kunt doen is of anonieme nummers blokkeren en dan worden ze vanzelf (na 15/30 seconden) doorverwezen naar de voicemail. Dit is per toestel afhankelijk. Niet ieder toestel heeft deze optie.

Of je zult ze af moeten duwen zodra ze bellen. Dan komen ze meteen uit bij de Voicemail.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic