LooyeD

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

doorgeven verhuizing

Hallo,

over 2 weken ga ik verhuizen en had mijn Ziggo verhuizing al doorgegeven. Nu ontvang ik een bericht dat ik niet moet vergeten de Vodafone ook te verhuizen. Zoekend naar een verhuizing, kom ik uit op het wijzigen van een adres. Niet op een verhuizing vanaf een bepaalde datum.

Kan ik dat elders vinden en invullen, zodat op de dag van verhuizing dit allemaal gewoon administratief afgehandeld wordt?

Alvast bedankt voor de reactie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi LooyeD

Wat leuk dat je gaat verhuizen!
Het is inderdaad niet mogelijk om per datum aan te geven wanneer je gaat verhuizen.
Zou je ons een berichtje willen sturen via de chat


Je feedback om per datum te doen ga ik intern doorzetten! Dankjewel voor het doorgeven hiervan!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi LooyeD

Wat leuk dat je gaat verhuizen!
Het is inderdaad niet mogelijk om per datum aan te geven wanneer je gaat verhuizen.
Zou je ons een berichtje willen sturen via de chat


Je feedback om per datum te doen ga ik intern doorzetten! Dankjewel voor het doorgeven hiervan!
LooyeD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, zal het doorgeven via de chat. Ben namelijk bang dat ik het juist in de drukte vergeet.
LooyeD
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven wrote:
Hoi LooyeD

.....
Zou je ons een berichtje willen sturen via de chat


...


Hmz ... ik dacht dat ik geen Chat mogelijkheid kon vinden op mijn mobiel, maar nu ben ik via een desktop ingelogd en zie ik nog steeds geen Chat mogelijkheid ... raar. Waar vind ik dat? Kan alleen kiezen tussen Forum of Bellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is raar.... via de app kun je klikken op het vraagteken bovenin. Daar staat de chat. Via de website staat deze aan de zijkant (rechter). Apart dat je deze niet te zien krijgt!
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 65Posts
  • 4Oplossingen
  • 20Likes
LooyeD:
Op je mobiel:
Vraagteken - Online hulp - Start de chat

Succes.
BasBanning
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic