Wdh

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom kan ik nog steeds niet doneren ik zou een antwoord krijgen maar niks hoor wacht al meer dan een week maar nog steeds geen antwoord 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien er al een onderzoek loopt via een ander kanaal, dan zal de technische dienst het oppakken. Helaas is het dan afwachten totdat er een oplossing is @Wdh.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wdh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Waarom kan ik nog steeds niet doneren ik zou een antwoord krijgen maar niks hoor wacht al meer dan een week maar nog steeds geen antwoord. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi@Wdh
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vreemd dat je aangeeft dat je hier een week geleden al naar gevraagd hebt want aan je informatie te zien ben je hier nog maar net online, 1 dag, en heb je maar 2 berichten geplaatst, deze twee die hier boven staan. Waarschijnlijk heb je het via een andere weg gevraagd maar hier via hier, lijkt het erop.

Meer informatie over het doneren en waarom het nu niet mogelijk is en/of wat Vodafone eraan doet, zie deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/mb-s-doneren-my-vodafone-actie-298648/index7.html

Als je nog vragen hebt kan je het beste op deze topic een vraag stellen. Dan blijft het namelijk allemaal bij elkaar en is het ook makkelijker voor Vodafone en blijf je ook op de hoogte!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien er al een onderzoek loopt via een ander kanaal, dan zal de technische dienst het oppakken. Helaas is het dan afwachten totdat er een oplossing is @Wdh.

Wdh
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ze hebben nu voor de derde keer naar de technische dienst een bericht gestuurd  de andere twee keer kunnen ze niet meer terug vinden dat vinden ze raar zou zomaar niet kunnen verdwijnen ik hou de laatste tijd redelijk wat mbs over wil ze graag doneren in plaats van weg te gooien  

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Ik begrijp dat dit erg frustrerend is. Helaas is dit iets dat de technische afdeling moet oplossen. Wij kunnen dit niet repareren. Zodra jouw case is opgepakt ontvang je vanzelf bericht. Ik zou je dus toch willen vragen om nog heel even geduld te hebben! Onze excuses voor het ongemak in ieder geval 😞 @Wdh 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten omdat er al een onderzoek loopt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic