bartpl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dekking 3831

Beste,

Ik ervaar slechte 3g dekking in leusden.
Welke stappen moet ik ondernemen om dit probleem op te lossen?
De dekking in huis is helemaal slecht, (ook in winkels/restaurants etc)

Graag reactie.
Bedankt,
Bart
Samsung S4
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bartpl ,

Vervelend zeg dat je geen deking hebt op die postcode. Zou je misschien even de volgende tips willen doornemen en vermelden of dit nuttig was of niet probeer deze ook dan te beschrijven voor en betere herkenning. Lees deze tips hier.

Ook zou je even kunnen kijken of er misschien en storing in de buurt is of enige werkzaamheden, binnenhuis wordt er geen garantie gegeven dat je ook daadwerkelijk internet hebt de kans met 4G dat je binnen wel gewoon bereik hebt is groter dan die van 3G.

bartpl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

ik denk dat -100/105dBm buiiten niet echt goede dekking is...

Foto's gemaakt van netwerkscherm telefoon.
Kan geen bijlage toevoegen.


Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @bartpl
Inderdaad niet leuk om te lezen dat je verminderde dekking ervaart op deze postcode. De links die @SamsungExpert gestuurd heeft, geven je aan welke wegen je kunt bewandelen. Voor de rest hebben we via het forum weinig mogelijkheden. Mocht je na het bezoeken van de link(s) nog aanvullende informatie nodig hebben, of is je issue er niet mee opgelost, dan wil ik je vragen om via een ander kanaal bij ons aan te kloppen (chat, Twitter, Facebook, telefonisch). Op die manier kunnen we op je persoonlijke situatie in gaan, zonder je privacy in gevaar te brengen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic