Hoi @Silnina
De basis verzekering dekt waterschade. Je kunt dit gewoon opgeven aan onze verzekering. Zie ook https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml
| Garant Basis |
---|
Dekking tegen valschade | Ja | Ja |
Dekking tegen vochtschade | Ja | Ja |
Diefstal met braakschade | Ja | Ja |
Wereldwijde dekking voor de 30 achtereenvolgende dagen | Ja | Ja |
Verlies van toestel (eigen risico € 100) | Nee | Ja |
Zakkenrollen (eigen risico € 100) | Nee | Ja |
Eigen risico per gebeurtenis | € 45 | € 45 |
Je mag hiervoor bellen met de verzekering. Houdt het IMei nummer bij de hand van het toestel. Het IMei nummer staat op de doos van het toestel, op je orderbevestiging of in het toestel zelf door *#06# in te toetsen. De verzekering kun je bellen via 043 387 02 72.
Vervolgens mag het toestel langs een van onze winkels gebracht worden. Het toestel wordt dan gerepareerd.
Een andere optie is Vodafone Next.
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.
Betaal je maandelijks voor je oude telefoon, dan koop je deze in een keer af tot aan de einddatum
Daardoor wordt het contract opengebroken en mag je verlengen met een nieuw toestel en abonnement.
Dit kun je regelen via 1201 (Kies in het keuzemenu voor de optie bestellingen en vervolgens Vodafone NEXT) of via de winkel.
Dit kan vanaf maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.30 tot 18.00 uur. Meer hierover lees je hier: http://voda.fo/ne/smtkt
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Groet,
Steven