jrozie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tijdens wandelen/ luisteren gebruikt Deezer veel data, ik denk vanaf 2020

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @jrozie 

Een verklaring voor het dataverbruik is met deze summiere informatie lastig te geven. Heb je al eens op de site van Deezer gekeken zoals Energieboy voorstelt? Ook in je telefoon kun je kijken welke apps hoeveel data verbruiken. Ligt het wel aan Deezer? 

Bekijk in context

5 Reacties 5
jrozie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom geen reactie.?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @jrozie 
Waarom geen reactie? Er zitten hier geen mensen elke seconden op de community te kijken. Dus geduld hebben aub, er komen wel klanten online om te helpen maar dat kan wat langer duren. En wat is nu de vraag? Als je wilt weten hoeveel data Deezer gebruikt, bekijk dit dan op hun site en stel de vraag aan Deezer. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @jrozie 

Een verklaring voor het dataverbruik is met deze summiere informatie lastig te geven. Heb je al eens op de site van Deezer gekeken zoals Energieboy voorstelt? Ook in je telefoon kun je kijken welke apps hoeveel data verbruiken. Ligt het wel aan Deezer? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Even mijn excuus aanbieden aan @jrozie 
Ik bedoelde het natuurlijk niet zo grof als het er staat. Iemand die hier net online is snapt misschien niet dat er hier niet elke 5 minuten iemand aanwezig is om te helpen. Het is een klanten helpen klanten Community en dan het soms iets langer duren. Maar goed, dat weet niet iedereen. 

Bij deze, excuus als het te bot over kwam. Soep wordt gelukkig niet zo heet gegeten ??. Ik hoop wel dat je er al uit bent met Deezer. Want daar ging het uiteindelijk om ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @jrozie?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic