PSodermans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de webshop werkt niet! Kan geen land invoeren bij het adres.

Ik probeer een "sim only prepaid pakket" bij jullie te bestellen (niet dat het product er iets toe doet in deze post). Als ik bij stap 2 kom van de procedure "je bestelling afronden" kan ik alle gegevens invullen behalve mijn "land". Dit is een dropdownlist die leeg is, typen in dit veld is niet mogelijk. Bij het 'opslaan' ('naar nummer behoud' knop) krijg ik de fout "Oeps er is iets misgegaan" met de indicatie dat ik 'vergeten' zou hebben mijn land in te vullen. De betreffende dropdownlist is echter nog steeds leeg en ik kan er nog steeds niet in typen. Ik gebruik Chrome (Version 47.0.2526.106 m) en ik bevind mij in het buitenland (mits de website probeert 'slim' te zijn en het land probeert op te zoeken via IP-geolocation).

Lang verhaal kort; ik kan dus de bestelling niet afronden en dit zijn dus misgelopen inkomsten voor jullie.

Indien jullie nog een competente webontwikkelaar zoeken mogen jullie mij gerust mailen.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Vervelend dat het niet lukt.
Heb je al een andere browser geprobeerd of de cookies te verwijderen. Je kunt de bestelling ook via de telefoon doen. De klantenservice kan dit ook voor je regelen.
Heb het zelf geprobeerd om de stappen bij een sim only door te lopen, maar bij mij werkt het drop down menu wel met de keuze uit Nederland, België en Duitsland.
Ik gebruik zelf Internet Explorer.

Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo PSodermans, we hebben helaas niets meer van je vernomen. Is het nog gelukt aan de hand van de tips van steven-?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic