Riann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de vodafone app

Ik kan tot einde deze maand opwaarderen waarbij ik een extraatje krijg.
Nu probeer ik echt al tijden om me weer aan te melden bij de app, omdat ik ineens niet meer was ingelogd.
Ik krijg steeds opnieuw foutmeldingen.
Steeds verander ik het wachtwoord en klopt alles, maar bij aanmelden komt er dan: 'er is een onbekende fout opgetreden'. Super irritant.
En ook niet helemaal leuk omdat ik nu dus geen extra krijg wanneer ik ga opwaarderen zeker?
Kan hier wat aan gedaan worden?
Ook zou ik het op prijs stellen als ik alsnog exta tegoed krijg bij opwaarderen. Tenslotte is deze actie ook naar mij gesmst...
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Riann,

Welke telefoon heb je? Ik raad je aan om de cache te legen van de app en anders de app te verwijderen en eens opnieuw te installeren. Wat je eventueel ook kunt doen is in plaats van inloggen op de app inloggen op de website om via die manier op te waarderen.
Mocht dat niet lukken dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Via www.vodafone.nl/support/contact zie je op welke manieren dit kan. Helaas vanuit hier kunnen wij niks betekenen voor je omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beircht verplaatst naar Apps & Diensten, bekijk eerst de topics op het forum en plaatst deze s.v.p op de juiste pagina. Bekijk het bericht hier in het juiste topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic