GerbiE

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de HTC One (E8)

vanuit Androidworld.nl

HTC heeft 3 juni de HTC One (E8) gepresenteerd. Het toestel wat al bekend stond onder codenaam Ace krijgt een polycarbonaat unibody en deelt veel van de high-end specificaties met de HTC One (M8).

De HTC One (E8) is het goedkopere alternatief voor de HTC One (M8) en dat komt door een ander materiaalgebruik van de behuizing. Waar de M8 nog gemaakt is van aluminium, is de E8 opgetrokken uit polycarbonaat. De camera op de achterkant is ook anders, namelijk een 13 megapixel-sensor, waar de M8 nog twee camera's op de achterkant heeft. Voor de rest zijn de specificaties identiek en krijg je dus high-end hardware in de vorm van een Snapdragon 801, 2GB RAM, 16GB opslaggeheugen en een 5 inch scherm met een resolutie van 1920x1080 pixels.

Dit toestel lijkt me wel wat, prima verhouding tussen prijs en spec's. De dure aluminium buitenkant van de M8 zie je toch niets van in een beschermhoes.....
Alleen geen idee of en indien ja, wanneer Vodafone deze kan leveren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hierbij even een update:). We hebben reactie van onze 'toestelguru'. Op dit moment is het nog niet duidelijk of wij dit toestel gaan verkopen. Ik kan jullie wel melden dat binnekort de HTC One M8 Mini in het assortiment komt:).

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @GerbiE ,

Wel leuk dat je interesse hebt in dat toestel! Mocht het toestel komen dan zal dit op de site worden vermeld, maar misschien dat @Per dit even voor je kan navragen of dit al het geval is of niet.
Mocht deze niet komen kun je deze vaak wel via en Vodafone partner vinden, alleen is dit echter geen Vodafone brandend toestel.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @GerbiE ,
Goeie vraag. Ik had eerlijk nog niets gehoord over het toestel. Ik zie dat het gepland staat om in Juni op de markt te komen. We hebben er op dit moment nog geen verdere info over. Ik heb je vraag intern uitgezet bij onze toestelgoeroe. Zodra er meer nieuws is, melden we dat in deze post. Zoals @SamsungExpert al aangaf, als wij hem niet zelf zouden gaan voeren, kun je hem altijd via een dealer (in combinatie met een abonnement van ons 😉 ) aanschaffen. Wordt vervolgd...
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hierbij even een update:). We hebben reactie van onze 'toestelguru'. Op dit moment is het nog niet duidelijk of wij dit toestel gaan verkopen. Ik kan jullie wel melden dat binnekort de HTC One M8 Mini in het assortiment komt:).
GerbiE
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer, maar dan komt het toestel te laat om mee te lopen in mijn abonnements-verlenging eind deze maand.
Ik stap denk ik over naar SIM-Only, op zich doet mijn huidige HTC OneX het nog goed genoeg.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @GerbiE ,

Hé das balen inderdaad. Altijd nog en kans geven aan je huidige toestel dat mag er ook wel in zitten ;).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic