Taurusje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dataverbruik

Als ik op My Vodafone kijk ...zie ik dat ik 3Gb kan gebruiken ...en op de datateller van mijn telefoon staat 2 Gb....waar zit dat verschil in? En welke teller moet/kan ik aanhouden?

Groetjes..taurusje

.leek op gebied van telefoon ....

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Taurusje 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Jeetje, dat is een hele goede vraag. Er is altijd een afwijking tussen de teller van je telefoon en die van Vodafone. Normaal zou daar niet zoveel afwijking in mogen zitten, maar dat kan natuurlijk altijd. Maar is het niet zo dat je je datateller op je telefoon zelf ook op 3GB kan zetten? Is dat niet een instelling? Want die teller op je telefoon is maar een indicatie en die weet ook niet wat voor een abonnement je hebt. Weet niet welk telefoon je gebruikt met de teller?

Geen probleem dat je een leek bent op het gebied van telefoons. Daarom is de community er en we helpen je allemaal graag om het juiste antwoord te geven 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Taurusje 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Jeetje, dat is een hele goede vraag. Er is altijd een afwijking tussen de teller van je telefoon en die van Vodafone. Normaal zou daar niet zoveel afwijking in mogen zitten, maar dat kan natuurlijk altijd. Maar is het niet zo dat je je datateller op je telefoon zelf ook op 3GB kan zetten? Is dat niet een instelling? Want die teller op je telefoon is maar een indicatie en die weet ook niet wat voor een abonnement je hebt. Weet niet welk telefoon je gebruikt met de teller?

Geen probleem dat je een leek bent op het gebied van telefoons. Daarom is de community er en we helpen je allemaal graag om het juiste antwoord te geven 🙂

Taurusje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi energieboy,

Geen idee of ik dat kan instellen op mijn telefoon...en wáár ik dat zou moeten doen ...maar daar ga ik even naar op zoek…

Maar begrijp ik het goed dat de teller van my vodafone de juiste weergave is? 

Dat lijkt me dan wel toch?

Gr.taurusje ?

Taurusje
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels uitgevogeld hoe ik het kon aanpassen en dát is gelukt!!??

Dank voor je reactie

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @Taurusje

Ik zal het topic sluiten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic