bennie141 wrote:
Via de browser kan ik niet zien hoeveel data ik verbruik per dag ik gebruik 1 nummer voor tv kijken en wil graag zien wat het verbruik per dag is, hetander wordt regelmatig ververst maar het nieuwe nummer niet
In je browser kan je zeker wel zien hoeveel data je hebt gebruikt, zie:
https://www.vodafone.nl/my/tegoed-en-verbruik/analyse
Sterker nog, je kan zelfs kiezen voor vandaag, gisteren, laatste 7 dagen en de laatste maand. Dus heel uitgebreid, lijkt me - Je gebruik Vodafone data voor het bekijken van TV? Deze data is verschillend want hoe kijk je dan? Via Ziggo GO of via NLZiet of via Netflix of via Videoland. Daar zit zoveel verschil in, als je online op google zoekt krijg je veel sites te zien die je daarin meer informatie kunnen verstrekken.
Maar online via je browser kan je je analyse bekijken. Let op: Data kan soms op een uur geplaatst worden dat je het helemaal niet hebt gebruikt, dus echt heel specifiek is het niet. Dan zou je gewoon in je telefoon moeten kijken, die houden dit tegenwoordig ook bij of download een app die je data kan inzien en dit met je delen.
Als er een nummer probleem is dan zou ik contact opnemen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Dat wil soms nog wel eens helpen.