bennie141

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dataverbruik in my Vodafone wordt niet bijgewerkt ik heb 2 nummers de een wordt wel bijgewerkt maar de andere niet

dataverbruik in my Vodafone wordt niet bijgewerkt ik heb 2 nummers de een word wel bijgewerkt maar de andere niet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
bennie141 wrote:

Via de browser kan ik niet zien hoeveel data ik verbruik per dag ik gebruik 1 nummer voor tv kijken en wil graag zien wat het verbruik per dag is, hetander wordt regelmatig ververst maar het nieuwe nummer niet

In je browser kan je zeker wel zien hoeveel data je hebt gebruikt, zie:
https://www.vodafone.nl/my/tegoed-en-verbruik/analyse

Sterker nog, je kan zelfs kiezen voor vandaag, gisteren, laatste 7 dagen en de laatste maand. Dus heel uitgebreid, lijkt me   - Je gebruik Vodafone data voor het bekijken van TV? Deze data is verschillend want hoe kijk je dan? Via Ziggo GO of via NLZiet of via Netflix of via Videoland. Daar zit zoveel verschil in, als je online op google zoekt krijg je veel sites te zien die je daarin meer informatie kunnen verstrekken.

Maar online via je browser kan je je analyse bekijken. Let op: Data kan soms op een uur geplaatst worden dat je het helemaal niet hebt gebruikt, dus echt heel specifiek is het niet. Dan zou je gewoon in je telefoon moeten kijken, die houden dit tegenwoordig ook bij of download een app die je data kan inzien en dit met je delen. 

Als er een nummer probleem is dan zou ik contact opnemen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Dat wil soms nog wel eens helpen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @bennie141 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

En als je kijkt op je My Vodafone via een browser? Klopt het daar dan wel of gaat het daar ook niet goed?

bennie141
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Via de browser kan ik niet zien hoeveel data ik verbruik per dag ik gebruik 1 nummer voor tv kijken en wil graag zien wat het verbruik per dag is, hetander wordt regelmatig ververst maar het nieuwe nummer niet

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
bennie141 wrote:

Via de browser kan ik niet zien hoeveel data ik verbruik per dag ik gebruik 1 nummer voor tv kijken en wil graag zien wat het verbruik per dag is, hetander wordt regelmatig ververst maar het nieuwe nummer niet

In je browser kan je zeker wel zien hoeveel data je hebt gebruikt, zie:
https://www.vodafone.nl/my/tegoed-en-verbruik/analyse

Sterker nog, je kan zelfs kiezen voor vandaag, gisteren, laatste 7 dagen en de laatste maand. Dus heel uitgebreid, lijkt me   - Je gebruik Vodafone data voor het bekijken van TV? Deze data is verschillend want hoe kijk je dan? Via Ziggo GO of via NLZiet of via Netflix of via Videoland. Daar zit zoveel verschil in, als je online op google zoekt krijg je veel sites te zien die je daarin meer informatie kunnen verstrekken.

Maar online via je browser kan je je analyse bekijken. Let op: Data kan soms op een uur geplaatst worden dat je het helemaal niet hebt gebruikt, dus echt heel specifiek is het niet. Dan zou je gewoon in je telefoon moeten kijken, die houden dit tegenwoordig ook bij of download een app die je data kan inzien en dit met je delen. 

Als er een nummer probleem is dan zou ik contact opnemen met de klantenservice om te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Dat wil soms nog wel eens helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic