Opgelost! Ga naar oplossing.
Was deze info duidelijk voor jou @BennieWoef ?
Antwoord van Energyboy was duidelijk met dien verstande dat ik alleen via de website vind en niet via de app.
De link uit de sms werkte niet omdat ik zelf de betaler ben. Op zich vreemd, maar ik kan leven met de optie dat ik zelf verbruik moet optellen. Ik kom bij TMobile zakelijk vandaan en moet wel kwijt dat ze het daar veel beter voor elkaar hebben.
En dat bedenken dat een aantal jaren geleden dit verbruik wél middels een cirkel diagram werd weergegeven!
Ik was toen nog geen klant @hrj
Kan daar jammer genoeg niet over mee praten. Maar als het er toen wel was dan zal het zeker nu een gemis zijn. Wie weet komt het ooit nog in de toekomst.
Dankjewel voor je feedback @hrj
Ik zal het intern aankaarten. Hoe had je dit graag gezien? Dan kan ik ook een concreet voorbeeld aan mijn collega’s geven.
Net zoals bij het binnenlands verbruik:cirkel diagram.
Wanneer je in myvodafone een totaalbeschikbaarheid ziet van resterende data en daarnaast bij het bereiken van pakweg 80% een waarschuwing per sms ontvangt, geeft dat meer duidelijkheid.
Een SMS zou prima zijn maar er zijn ook wel eens mensen die zeggen deze niet te krijgen. Dan is het natuurlijk veel handiger om het zelf te kunnen controleren in de app of anders via een data app op je telefoon. Hoe dan ook, het zou natuurlijk wel erg handig zijn als het ook in het buitenland te zien is en dan het liefst ook nog los van je normale data. Dan kan ik namelijk zien dat ik op 20GB zit als ik met mijn Red Together weg ben.
Duidelijk, een extra sms gaat het denk ik niet zijn. Dit is omdat je per bundel al 2 smsjes ontvangt. Dit kan voor onduidelijkheid zorgen. Hierdoor kun je dan bijvoorbeeld 4 smsjes over een bundel krijgen. Dat schiet niet op.
Een diagram lijkt mij dan ook een goed idee, zodra je dan op het tegoed klikt en dan een nieuw scherm ziet met de verschillende diagrammen. Ik zal dit intern aankaarten.
Yes, goed plan @Steven
Ga dat maar eens aankaarten voor ons allemaal. Maak je hard voor de buitenlandse data binnen de EU. Zou toch geweldig zijn als dit op die manier opgelost kan worden en lees dat het vroeger ook zo was. Even terug zetten in de app en klaar
Nee vroeger was het net iets anders dan wat nu bedoelt wordt. Maar lijkt er wel veel op @Energieboy
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.