Hoi Steven,
dank voor je reactie
Je vraagt nogal wat privegevoelige info.
het is de eerste keer dat ik via dit forum communiceer, eigenlijk ook omdat ik alle mogelijke wegen probeer te bewandelen om dit probleem opgelost te krijgen. Ik weet niet of jij een medewerker bent van vodafone of een klant/gebruiker.
mocht je een medewerker zijn van vodafone dan geef ik je bij dezen mijn klantnr. ×××××
ik ben gisteren nar de vodafonewinkel geweest om me opnieuw te legitimeren, zodat men mijn gegevens goed kan zetten in myvodafone. Dat is helaas niet gelukt. Er is iemand aan mijn account gekoppeld uit Rosmalen? Dat klopt niet en de geboortedatum die aan mij hangt is een datum uit de 18e eeuw, echt geen geintje.
ik heb gisteren mee kunnen kijken met een medewerker. Ze gaan er een case van maken, maar eerlijk gezegd heb ik niet het gevoel gekregen dat er nu binnenkort een oplossing komt, want als de privacy officer het al laat afweten…....Als jij iets kunt betekenen graag.
ik hoop dat je begrijpt dat ik de door jou gevraagde info niet volledig ga verstrekken aan een voor mij onbekend persoon, maar als je als medewerker toegang hebt tot de systemen van vodafone, dan moet je met bovenstaande aanwijzingen kunnen zien dat wat ik heb beschreven in deze en voorgaand bericht correct is.
Groet,
Bert