Hoi @wil1944
Als je in het systeem staat van Vodafone en van Ziggo, met daarin de juiste adres gegevens, dan krijg je vanzelf die extra data van Vodafone. Echter, dit duurt altijd wel even, meestel een week of 2 maar kan ook max 4 weken duren. Pas dan komt het op je My Vodafone te staan en heb je recht op die dubbele data (eerder niet!).
Fouten in voornamen en/of achternaam is niet van belang, het gaat erom dat je adres gegeven hetzelfde zijn. Dit is een klanten helpen klanten community en ik kan het niet voor je controleren. Er zijn ook Vodafone Community medewerkers aanwezig en die kunnen wel even voor je kijken. Wacht op zo’n medewerker en die zal je aanspreken zodra die je vraag heeft gelezen.
Dat je het niet terug kan vinden op je contract is normaal, want stel dat je weg zou gaan bij Ziggo, dan krijg je die dubbele data niet meer. Daarom zet Vodafone het ook niet op je contract maar komt het pas zichtbaar in je My Vodafone als alles rond is en alle computers je hebben gecontroleerd op je gegevens. Ik hoop dat het duidelijk is en mocht je nog iets meer willen weten over de Combi voordeel, kijk dan op deze pagina: https://www.vodafone.nl/ziggo/gratis-extras/