fantasyfreak

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

databundel toevoegen & nieuwe simkaart?

Momenteel zitten we met een Sim Only abo voor sms + bellen en geen internet. Deze loopt nog tot mei 2016.
Nu krijgen we over een maand een Galaxy S4 van iemand en dan is internet natuurlijk wel zo handig.

Is het mogelijk om bij het sim only abo toch nog een internetbundel aan toe te voegen voor een meerprijs per maand? Eerst kon dat volgens mij met Blox, maar ik zie die mogelijkheid nergens meer.

En er gaat ook een kleinere simkaart in dat toestel. Is een nieuwe simkaart dan ook gratis?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Je geeft eigenlijk al aan waarom het niet kan, je hebt een abonnement zonder internet. Wat je dient te doen is contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen het abonnement migreren naar een abonnement met internet. Tevens kunnen zij dan meteen de blokkade eraf halen.
Normaliter kost een simkaart 20,00 euro. Er zijn uitzonderingen waarin deze gratis is, denk hierbij aan een verlenging, slijtage, diefstal etc.
In jouw geval ga je over naar een nieuwe telefoon. In dit geval durf ikzelf niet te zeggen of hij gratis is of niet omdat ik het nog niet eerder heb mee gemaakt. Je kunt het beste dit dan ook meteen vragen aan de klantenservice of in een winkel waar je hem meteen mee krijgt.
fantasyfreak
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt, maar dacht dat het er (zo'n 2 jaar geleden) nog wel bij stond dus vandaar 😉
Maar bedankt voor het snelle antwoord! Ik zal het binnenkort gaan regelen met de klantenservice en het dan ook direct vragen van de simkaart.

Als ik het antwoord weet zal ik het nog wel toevoegen aan dit topic voor als andere mensen in de toekomst misschien dezelfde vraag hebben.
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik via de website kijk krijg je hem in de volgende gevallen gratis:
De nieuwe simkaart is gratis als:

• Je toestel gestolen is. We hebben dan wel het proces-verbaal nodig.
  • Je oude simkaart versleten is
Tevens staat er op de website: Bel ons even als je simkaart niet past in je nieuwe telefoon. Wij zorgen er dan voor dat je een nieuwe simkaart krijgt die wel past. Heb het even intern nagevraagd voor je maar deze krijg je gewoon gratis via de klantenservice.

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Er is niet meer gereageerd, daarom sluit ik dit topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic