leentje22

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

databundel leeg.

Nog steeds wordt mijn databundel niet correct weer gegeven. Van mijn Red Essentials bundel is meer dan 3gb verdwenen.
2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9803Posts
  • 3086Oplossingen
  • 2207Likes

Hoi leentje22
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Volgens deze topic: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-my-vodafone-299687#post318268

Zou het opgelost moeten zijn. Tenminste, bij een groot deel van de klanten bij Vodafone. Het zou dus nog goed kunnen dat je het probleem ervaart. Heb je ook online gekeken in je My Vodafone?

Erg vervelend en ik hoop dat ze het snel oplossen. Misschien dat een moderator je meer informatie kan geven. Succes in ieder geval en weet dat Vodafone er druk mee bezig is (verwacht dat het nog niet helemaal goed is opgelost, zoals jij al aangeeft).
Steven
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 11416Posts
  • 1737Oplossingen
  • 2154Likes

Op dit moment speelt het nog bij een kleine groep klanten. Voor meer informatie zie bovenstaand topic. Helaas heb ik geen extra informatie op dit moment. Omdat er al een topic over gaat, zal ik dit topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone