Spikey38

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

data verhoging

Wanneer wordt het datalimiet verhoogt? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Spikey38,

Wat leuk dat je een dataverhoging krijgt! Om welke actie gaat dit? Heb je ook al eens je databundel bekeken in My Vodafone? Wellicht is het aantal GB al verhoogd.
Mocht dit niet het geval zijn, vul dan even je profiel aan met je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik met je meekijken. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Spikey38 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat bedoel je met dataverhoging? Is het een dataverhoging omdat je ook Ziggo hebt of gaat het om een abonnement die je hebt laten verhogen?

Als het om een verhoging gaat van abonnement dan zou dit gelijk moeten gebeuren, mits je hebt aangegeven dat je pas je contract wil laten ingaan na je huidige contract. Maar meestal gaat het dan direct in!

Maar het het om een VodafoneZiggo combinatie, dan komt deze binnen 1 a 2 weken op je abonnement. Ze moeten namelijk eerst uitzoeken of je adres wel met beide bedrijven correspondeert. Als dat het geval is dan krijg je die extra data.

Is dit het antwoord wat je graag wil of is de vraag toch anders?

Spikey38
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ze hebben mij laatst benaderd. Ik zou van 6 GB naar 10 GB overgezet worden.

Spikey38
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb Vodafone en Ziggo. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Spikey38 wrote:

Ze hebben mij laatst benaderd. Ik zou van 6 GB naar 10 GB overgezet worden.

Dit is dus iets buiten de VodafoneZiggo combi. Vreemd, dan zal iemand van Vodafone met je mee moeten kijken. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Spikey38,

Wat leuk dat je een dataverhoging krijgt! Om welke actie gaat dit? Heb je ook al eens je databundel bekeken in My Vodafone? Wellicht is het aantal GB al verhoogd.
Mocht dit niet het geval zijn, vul dan even je profiel aan met je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Dan kan ik met je meekijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic