surepower

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

data kabel en lader van een vodafone smart Tab 10

wie weet waar?? je de datakabel en eventueel de lader van een vodafone Smart Tab 10, In de vodafone winkels wist men van niets, kreeg te horen dat ik bij HUwei moest kijken, (daar niets gevonden) wie helpt er??
5 Reacties 5
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Surepower,

Welkom!

Wat wil je precies weten? Er mist geloof ik een stuk tekst.

Groetjes,
surepower
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste Roy (Moderator)
 
er is inderdaad een stukje tekst weggevallen,/
Waar het om gaat is het voldende:
Ik ben in bezit van een vodafone Smart Tab (tablet), nu 14 dagen oud, werkt prima en ook lader met de datakable werkt goed,
maar ik wil uit voorzorg een extra lader met datakabel hebben, ook zoek ik een lader voor gebruik in auto.
Weet iemand hier op het forum waar ik deze artikelen kan verkrijgen, (kopen)
Via de vodafone winkels, alsmede de verkoopsite of tech. dienst, krijgen we zeker geen antwoordt, er werd mij duidelijk gezegd wij hebben geen kabels hiervoor
 
Graag een antwoord op dit soort problemen.
 
Ger de Rooy
 
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey Ger,
 
Dankje voor het reposten van je vraag!
 
Dit soort zaken kun je o.a. bij de mediamarkt / kijkshop / belcompany etc. verkrijgen.
 
De Vodafone winkels hebben deze spullen in heel veel gevallen niet. Sterker nog sommige kijken je heel raar aan als je dit vraagt..
 
Hoop dat dit je vraag naar voldoening beantwoord.
surepower
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben inmiddels verschillende zaken af geweest ook de hiergenoemde bedrijven, allemaal kennen zij dit kabeltje niet en verwijzen mij tenslotte toch terug naar vodafone, ik vraag mij nu zeker af ,of ik wel een produkt hebt waar ik een lange tijd van kan genieten als er van af het begin er geen accesoirres  te koop zijn, een simpele kabel en lader??
 
zijn er gebruikers die dit al ergens gekocht hebben????
 
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Heel erg appart!
 
Je kunt ook eens op dealextreme.com kijken.
Het spul wordt dan vanuit china vervoerd zonder verzend kosten. Enige nadeel is dat je wel eens 2 tot 4 weken kunt wachten. Pluspunt is dat het spot goedkoop is.
 
Ik heb er wel een universele gevonden voor ook de tab.
 
Mijn ervaringen hiermee zijn super.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic