Hey
avdo30 Vervelend dat dit gebeurt bij jouw.
Vaak is het in de grensstreek puur wie heeft de sterkste dekking. Waardoor ook de telefoon omspringt eventueel naar een buitenlandse provider. Vodafone is wel continu bezig om haar netwerk te verbeteren. Zie hier ook
https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ voor.
Als ik je verhaal zo lees mits dat het ook overeenkomt met het systeem vind ik dat in deze situatie een uitzondering mag worden gemaakt en hier door de 2 euro gecrediteerd mogen worden. Mijn collega's kunnen namelijk zien op welke netwerk de telefoon zich heeft begeven en dan puur uit coulance. Maar nogmaals dit is mijn mening en het kan zijn dat andere collega's daar anders over denken.
Alleen vanuit hier kan ik niks betekenen voor je omdat hier geen privacy gegevens worden gedeeld en omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan.
Wat je kunt doen in dit geval is nogmaals inbellen bij de klantenservice, (afdeling data) nogmaals rustig het verhaal uitleggen in de hoop dat hij /zij hier ook zo over denkt.