avdo30

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dagbundel buitenland

Ik woon in Tilburg en wij zitten op de camping in Bladel. Pas mijn abonnement verlengd en nu alweer problemen met de dagbundel op reis. Ik kom helemaal niet in België maar hij pakt deze wel. Vandaag gebeld en wordt doodleuk gezegd dat ik deze bundel uit had moeten zetten. Krijg de 2€ die hiervoor gerekend wordt niet terug. Volgens mij ben ik helemaal niet in België geweest en heb ik zeker niet gebeld, SMS verstuurd of met internet bezig geweest! Het is gewoon te gek voor woorden dat vodafone 5km van de Belgische grens al hun signaal kwijt zijn aan de Belgische vodafone! Ik ben boos en heb spijt dat ik niet ben overgestapt naar KPN. Mijn vrouw heeft deze en heeft in al die jaren nog nooit problemen gehad met haar signaal. Zeggen ze bij Vodafone had u moeten weten! Bedankt vodafone voor de geweldige goede service!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey avdo30

Vervelend dat dit gebeurt bij jouw.
Vaak is het in de grensstreek puur wie heeft de sterkste dekking. Waardoor ook de telefoon omspringt eventueel naar een buitenlandse provider. Vodafone is wel continu bezig om haar netwerk te verbeteren. Zie hier ook https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ voor.

Als ik je verhaal zo lees mits dat het ook overeenkomt met het systeem vind ik dat in deze situatie een uitzondering mag worden gemaakt en hier door de 2 euro gecrediteerd mogen worden. Mijn collega's kunnen namelijk zien op welke netwerk de telefoon zich heeft begeven en dan puur uit coulance. Maar nogmaals dit is mijn mening en het kan zijn dat andere collega's daar anders over denken.

Alleen vanuit hier kan ik niks betekenen voor je omdat hier geen privacy gegevens worden gedeeld en omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan.
Wat je kunt doen in dit geval is nogmaals inbellen bij de klantenservice, (afdeling data) nogmaals rustig het verhaal uitleggen in de hoop dat hij /zij hier ook zo over denkt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey avdo30

Vervelend dat dit gebeurt bij jouw.
Vaak is het in de grensstreek puur wie heeft de sterkste dekking. Waardoor ook de telefoon omspringt eventueel naar een buitenlandse provider. Vodafone is wel continu bezig om haar netwerk te verbeteren. Zie hier ook https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ voor.

Als ik je verhaal zo lees mits dat het ook overeenkomt met het systeem vind ik dat in deze situatie een uitzondering mag worden gemaakt en hier door de 2 euro gecrediteerd mogen worden. Mijn collega's kunnen namelijk zien op welke netwerk de telefoon zich heeft begeven en dan puur uit coulance. Maar nogmaals dit is mijn mening en het kan zijn dat andere collega's daar anders over denken.

Alleen vanuit hier kan ik niks betekenen voor je omdat hier geen privacy gegevens worden gedeeld en omdat ik vanuit hier niet in de systemen van Vodafone kan.
Wat je kunt doen in dit geval is nogmaals inbellen bij de klantenservice, (afdeling data) nogmaals rustig het verhaal uitleggen in de hoop dat hij /zij hier ook zo over denkt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic