9 december heb ik mijn samsung note 4 ingedind voor reparatie
op 22 december krijg ik van samsung volgende email:
Geachte heer xxx,
Sinds kort is in ons systeem het Billing nummer bekend waarmee de procedure bij Samsung is afgerond. Het te crediteren geldbedrag is nu door Samsung overgeboekt naar de distributeur(VODAFONE LIBERTEL B.V.) van de winkel waar u het Samsung product heeft aangeschaft.
De afronding van GRMS xxxxx heeft plaatsgevonden onder Billing nummer xxxxxxx dd. 22 december 2016.
Wij verzoeken u contact opnemen met uw winkelier om in overleg een oplossing voor uw situatie te vinden. Uw winkelier zal onder het Billing nummer het dossier van uw creditering kunnen achterhalen.
Ik ben een paar keer naar de winkel gegaan zij wisten niets van een billing nummer en konden niet helpen.
Meerdere keren naar klantenservice van vodafone gebeld zij konden ook niet helpen.
Het is nu bijna 2 maanden en vodafone weet nog niks
wat moet ik doen? heeft iemand hier ervaringen mee?